معاون فنی و عمران استانداری تهران گفت: روند ساخت و ساز غیرمجاز در استان تهران بسیار کند شده است و رصد ساخت و سازها درتعطیلات نوروز نیز ادامه دارد.

حسن کریمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگارن عنوان کرد: در راستای برخورد با متخلفان ساخت و ساز و متصرفین زمین‌های دولتی و منابع مالی ستاد ساخت و ساز جلسات مرتبطی داشت که با پیگیری مسئولان استان تهران، قوه قضاییه و نیروی انتظامی حکم‌هایی که سال‌های گذشته صادر شده بود اما به دلایل مختلفی تخریب نشده بود روزهای گذشته اجرایی شد.

وی ادامه داد: در منطقه خجیر و تماشا تخریب‌های صورت گرفته و گفتنی است، ساخت و سازهایی که در بستر رودخانه انجام شده در اولویت تخریب هستند زیرا حفظ سلامت مردم حائز اهمیت است که در همین راستا برای تخریب ساخت و ساز غیرمجاز در مسیر رودخانه جاجرود، لواسانات، اوشن فشم حکم‌هایی صادر شده است که به ترتیب تخریب می‌کنیم.

کریمی اذعان داشت: در سطح شهرها تخلفاتی صورت گرفته است که از طریق کمیسیون ماده 100پیگیری کردیم و حکم‌هایی نیز صادر شده و گفتنی است بیشتر این تخلفات در منطقه بومهن بروز پیدا کرده است.
 
معاون فنی و عمران استانداری تهران افزود: متاسفانه دستگاه‌های اجرایی در برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز کوتاهی کردند زیرا یک پروژه ظرف چند روز احداث نمی‌شود زمان بر است اگر مسئولان مربوطه نظارت و پیگیری کنند تخلفی صورت نمی‌گیرد.
 
وی تصریح کرد:سیاست امروز پیشگیری است و به هیچ عنوان اجازه ساخت وساز غیرمجاز نمی‌دهیم. در تعطیلات نوروز بیشتر رصد ساخت و سازها ادامه دارد و در صورت مشاهده موردی با جدیت با متخلفان برخورد می‌کنیم.
انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.