بیانیه اتحادیه جهانی زنان مسلمان در محکومیت اعدام شیخ نمر

اتحادیه جهانی زنان مسلمان در بیانیه‌ای، اعدام شیخ نمر توسط حکومت آل‌‎سعود را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، اتحادیه جهانی زنان مسلمان در بیانیه‌ای، اعدام شیخ نمر روحانی برجسته شیعه توسط حکومت آل‌سعود را محکوم کرد. متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اتحادیه جهانی زنان مسلمان، جنایت ننگین رژیم آل‌سعود در اعدام شیخ نمر باقر النمر را به بهانه‌های واهی و ادعاهای پوچ که هیچ اساس منطقی نداشته و عادلانه نیست به شدت محکوم می‌نماید و مسئولیت مستقیم این جنایت ننگین را متوجه آمریکا و هم‌پیمانان آن می‌دانیم که به صورت مستقیم از رژیم سعودی حمایت می‌کنند و بر جنایات بزرگ این رژیم علیه مردم خود و ملت‌های منطقه سرپوش می‌گذارند و از تجاوزگری آن حمایت می‌کنند.

اتحادیه جهانی زنان مسلمان از سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی مدعی حقوق بشر و آزادی بیان انتظار دارد با پرهیز از رفتار دوگانه و متناقض، در قبال این جنایت سبعانه به موقع موضعگیری کرده و با محکومیت شدید آن به وظیفه خود عمل نماید.

اتحادیه جهانی زنان مسلمان، این مصیبت عظمی را به خانواده شهید آیت‌الله نمر باقر النمر و نیز تمام امت اسلامی تسلیت گفته و برای روح این شهید که در راه مبارزه با ظلم و دفاع از حق و حقیقت مجاهدت می‌کرد، از خداوند متعال علو درجات مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار