اصفهان؛

برنامه راهبردی اصفهان 1400 به شورای شهراصفهان رسید

امروزصبح برنامه راهبردی اصفهان 1400 با حضور شهردار اصفهان و مدیران شهری به شورای اسلامی شهر تقدیم شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  مدیر برنامه ریزی و بودجه شهرداری اصفهان گفت: برنامه راهبردی اصفهان 1400 با 6 هزار نفر-ساعت کارکارشناسی تهیه و تدوین شده است.

سعید فردانی اظهارکرد:امروزدر جلسه علنی شورا این برنامه راهبردی با حضور شهردار و مدیران شهری برای تصویب نهایی تقدیم اعضای شورای شهرشد.

وی ادامه داد: اجرای طرح های محرک توسعه برای نوسازی و بهسازی بافت فرسوده، کاهش آلاینده های محیطی به ویژه مدیریت پسماند، تقویت مراکز محلات و فراهم کردن فضاهای چند منظوره، افزایش جذابیت و کیفیت های سیستم های حمل ونقل عمومی، مدیریت تقاضای سفر با تمرکز بر کاهش آلاینده ها و توسعه درون زا از راهبردهای برنامه اصفهان 1400 هستند.

مدیر برنامه ریزی و بودجه شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه تدوین برنامه اصفهان 1400 در سه بخش انجام شده است،تصریح کرد: طرح ها و پروژه های شاخص، پروژه های مناطق و اقدامات طرح تحول سه بخش برنامه اصفهان 1400 است.

فردانی با بیان اینکه برنامه اصفهان 1400 برای مدت زمان بین سال های 95 تا 99 اصفهان تدوین شده است،خاطرنشان کرد: در مدت زمان پنج سال، اتفاقاتی با ویژگی مشخص در راستای اهداف و سیاست های از پیش طراحی شده در شهر رقم می خورد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: شهرداری ، راهبرد ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.