ارکان اصلی برنامه اصفهان 1400 شامل شهر،مدیریت شهری وشهروندان بوده واین برنامه دردوسطح راهبردی وعملیاتی تدوین شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ازاصفهان معاون برنامه‌ریزی،پژوهش وفناوری اطلاعات شهرداری اصفهان عنوان کرد: برنامه اصفهان 1400 بر اساس مبانی علمی، اسناد بالا دستی، مطالعات پشتیبان و تجربیات برنامه های 5 ساله قبلی شهرداری تدوین شده است.
محمد محمدی افزود: ارکان اصلی برنامه اصفهان 1400 شامل شهر، مدیریت شهری و شهروندان بوده و این برنامه در دو سطح راهبردی و عملیاتی تدوین شده است.

معاون برنامه‌ریزی، پژوهش و فناوری اطلاعات شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه تدوین برنامه اصفهان 1400 در سه بخش انجام می شود، تصریح کرد: طرح های شاخص، طرح های مناطق و اقدامات طرح تحول سه بخش برنامه اصفهان 1400 است.

محمدی با اشاره به محورهای اصلی این برنامه خاطرنشان‌کرد: کاهش آلاینده های محیطی به ویژه مدیریت پسماند، افزایش جذابیت و کیفیت های سیستم های حمل ونقل عمومی، مدیریت تقاضای سفر با تمرکز بر کاهش آلاینده ها و توسعه درون زا و اجرای طرح های محرک توسعه برای نوسازی و بهسازی بافت فرسوده از مهمترین محورهای برنامه اصفهان 1400 است.
وی با بیان اینکه برنامه اصفهان 1400 برای مدت زمان بین سال های 95 تا 99 اصفهان تدوین شده است، ادامه‌داد: در مدت زمان پنج سال، اتفاقاتی با ویژگی مشخص در راستای اهداف و سیاست های از پیش طراحی شده در شهر رقم می خورد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ف

برچسب ها: تدوین ، اصفهان 1400 ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.