مدیرکل فرودگاههای استان کرمان گفت: مسافران این شرکت هواپیمایی از این پس می توانند قبل از مراجعه به فرودگاه از منزل یا محل کار، کارت پرواز خود را به صورت آنلاین دریافت کنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ محمد نخعی افزود: براساس این خدمت جدید، افراد ضمن انتخاب صندلی مورد نظر خود، از مدت زمان معطلی در هنگام مراجعه به فرودگاه می کاهند.

وی خاطرنشان کرد: این امکان جدید که نخستین بار درجهان به ابتکار یک شرکت ایرانی طراحی شده است به مسافرانی که به صورت دو نفره یا بیشتر مسافرت می کنند امکان می دهد تا صندلی های نزدیک به یکدیگر را انتخاب کنند و مسافران بیمار نیز امکان انتخاب صندلی با فضای مناسب را خواهند داشت.

نخعی با اشاره به محدودیت زمانی این رزرو ، تصریح کرد: محل و صندلی رزرو شده توسط مسافر فقط تا 30 دقیقه قبل از پرواز اعتبار دارد و درصورت تأخیر مسافر در مراجعه به فرودگاه، این رزرو باطل و به صورت مکانیزه به مسافران حاضر در پای پرواز منتقل می شود.

وی با اعلام اینکه این طرح در حال حاضر برای پروازهای درون مرزی از فرودگاه بین المللی کرمان اجرا می شود، ابراز امیدواری کرد:این کار در آینده برای پروازهای بین المللی این فرودگاه نیز انجام شود.

انتهای پیام/س

برچسب ها: مسافران ، فرودگاه ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.