رئیس شورای همگرایی اصولگرایان استان تهران گفت: امروز همه جریانات اصولگرا کنار هم قرار دارند و امیدواریم که این حرکت، انتخابات زیبایی را به وجود بیاورد.

به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی رئیس شورای همگرایی اصولگرایان استان تهران در همایش همگرایی اصولگرایان که صبح امروز (پنجشنبه) با عنوان "بصیرت و تجدید میثاق با ولایت" برگزار شد با اشاره به فرارسیدن سالروز حماسه 9 دی اظهار داشت: 9 دی جوش و خروش و بصیرتی بود که برای انسداد حرکت مخرب فتنه در جامعه شکل گرفت.

وی با بیان اینکه فتنه 88 کشور را تا لبه پرتگاه پیش برد، افزود: فتنه از بیرون کشور توسط افراد فریب خورده، آگاهانه و ناآگاهانه تغذیه می شد و کاری کرد که در جامعه ما خطر بزرگی ایجاد شود.

ابراهیمی در ادامه، حضور ملت و تدبیر و هوشیاری مقام معظم رهبری را دو عامل مهم در نابودی فتنه ارزیابی کرد.

وی با تاکید بر لزوم وحدت اصولگرایان گفت: امروز همه جریانات اصولگرا کنار هم قرار دارند و امیدواریم که این حرکت، انتخابات زیبایی را به وجود بیاورد.

وی همچنین با اشاره به فعالیت‌های شورای همگرایی اصولگرایان استان تهران گفت: کمیته‌های متفاوتی را ساماندهی کرده‌ایم که 14 کمیته فعال از اقشار مختلف استان تهران در میان این کمیته ها حضور دارند.

ابراهیمی افزود: لایه های اول و  دوم شکل گرفته و یک جمعیت متشکل با محوریت روحانیت را در استان تهران داریم.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.