رئیس شورای همگرایی اصولگرایان کل کشور گفت: مردم امروز می‌دانند که جریان اصولگرایی از ارزش‌ها پاسداری می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام سیدرضا تقوی رئیس شورای همگرایی اصولگرایان صبح امروز (پنجشنبه) در همایش همگرایی اصولگرایان با عنوان "بصیرت و تجدید میثاق با ولایت" با اشاره به روند وحدت جریان اصولگرایی اظهار داشت: ما به جهت دارا  بودن یک هدف و یک جهت باید خودبینی را کنار بگذاریم.

تقوی افزود: همه احزاب اصولگرا با همه سلیقه‌ها امروز به این نقطه رسیده‌اند که باید باهم کار کنند.

وی با تاکید بر لزوم کنار گذاشتن منیت‌ها و سهم‌خواهی‌ها در جریان اصولگرا افزود: به حمدالله این مسئله اتفاق افتاده است که نشان دهنده رشد است.

تقوی در ادامه با قدردانی از آیات موحدی کرمانی، یزدی و مصباح گفت: همه عزیزانی که به این افراد ارزشمند علاقه دارند، امروز در کنار هم قرار گرفتند تا در یک همایش عظیم سیاسی و اسلامی در انتخابات آینده کار بزرگی را با موفقیت رقم بزنند لذا ما از همه نیروهای اصولگرایی تقاضا داریم که در این مسیر کمک رسان باشند.

قائم مقام  مقام دبیرکل جامعه  روحانیت مبارز تهران با بیان اینکه همه اصولگرایان باید آوای ائتلاف سر بدهند، تأکید کرد: ما هرقدر که در این مسیر، وحدت خود را بیشتر کنیم، قابلیت و ظرفیت خود را افزایش داده‌ایم.

تقوی در ادامه با بیان اینکه اصولگرایان باید سرمایه اجتماعی خود را زیاد کنند، افزود: برای افزایش کارآمدی در جبهه سیاسی به سرمایه اجتماعی نیاز مبرم داریم که البته این گنج گرانبها در جمع اصولگرایی وجود دارد.

رئیس شورای ائمه جماعات کل کشور با تأکید بر اینکه بایستی اعتماد عمومی را نسبت به جریان اصولگرایی تقویت کنیم، ادامه داد: مردم امروز از حرکت اصولگرایان در جهت رشد و پیشرفت کشور آگاهی دارند و می‌دانند که جریان اصولگرایی از ارزش‌ها پاسداری می‌کند.

وی افزود: اصولگرایان نیاز دارند تا با کنار گذاشتن اختلاف سلیقه‌ها بر قدر مشترکات تمرکز کنند.

تقوی در ادامه اظهار داشت: چنانچه یک اصولگرا در صحنه سیاسی با شکست مواجه شد هیچگاه امید خود را از دست نمی‌دهد.

وی با تاکید بر لزوم ترجیح منافع گروهی و ملی بر منافع حزبی و فردی گفت: بایستی منافع کل نظام، جامعه و انقلاب را بر منافع حزبی و شخصی خود ترجیح دهیم.

رئیس شورای همگرایی اصولگرایان با اشاره به لزوم پرهیز از مطلق اندیشی ابراز کرد: نباید تصور کنیم که هرچه ما می‌گوییم حق است و دیگران اشتباه می‌کنند.

تقوی با بیان اینکه اخلاق بایستی سیاست را هدایت کند، اظهار داشت: نباید مرزهای اخلاقی را بشکنیم چرا که ما هیچگاه با ابزار نامربوط حرام و شکننده نمی‌خواهیم رقیب خود را از صحنه بیرون کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه جریان اصولگرا باید با مردم هم‌ادارک باشد، تصریح کرد: چنانچه با مردم وجه مشترک نداشته باشیم، تأثیرگذار نخواهیم بود. ما باید در غم و شادی مردم شریک باشیم نه اینکه خودمان در برج آج بنشینیم و به مردم بگوییم که شما اصولگرا باشید.


قائم مقام دبیر کل جامعه روحانیت مبارز تهران در پایان با اشاره به پیشرفت روند وحدت اصولگرایان در استان‌ها گفت: بسیاری از استان‌های محروم از سیاسیون تهران بسیار جلوتر هستند و ما از این بابت خوشحالیم.

انتهای پیام/


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.