فیلمساز جوان لبنانی با حضور در محل اکران فیلمهای جشنواره عمار گفت: هنر، ظرفیت خوبی است تا با آن در قالب کارهای هنری زیبا درباره مقاومت سخن بگوییم.

به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد خفاجه از فیلمسازان جوان لبنانی با حضور در سینما فلسطین گفت: من برای شرکت در کنفرانس وحدت اسلامی به ایران آمده بودم، اما درباره جشنواره مردمی فیلم عمار هم شنیده بودم و چون در مرکز فیلم لبنان کار می کنم ، به همین دلیل علاقه مند بودم در این جشنواره حضور داشته باشم. 

این فیلمساز لبنانی که به گفته خودش موسس یک مرکز فیلمسازی در لبنان است و همچنین از عوامل یکی از جشنواره های این کشور است، درباره نحوه آشنایی خودش با جشنواره عمار بیان کرد: من از طریق تبلیغات و اطلاع رسانی های اینترنتی جشنواره از آن مطلع شدم.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری جشنواره ای با موضوع مقاومت در لبنان توسط وی و گروهش، ادامه داد: جشنواره ما در لبنان در حوزه فیلم کوتاه و هنرهای مولتی مدیا برگزار از سه سال پیش کار خودش را در حوزه آثار درباره مقاومت اسلامی لبنان و ملتهای دیگر در برابر اشغالگری صهیونیستها شروع کرده است.

وی افزود: این جشنواره، در بین دانشجویان لبنانی معروف است و در دوره اخیر آن نزدیک به 300 اثر با سطح کیفیت خوب در آن حضور داشته اند.

این هنرمند لبنانی در پایان اظهار داشت: هنر، ظرفیت خوبی است تا با آن در قالب کارهای هنری زیبا درباره مقاومت سخن بگوییم.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار