نماینده کمیته علمی ستاد اقامه نماز کشور گفت: بررسی و تحقیقات ملی به منظور بررسی نماز در میان نوجوانان و جوانان در استان های کشور طراحی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوين؛مسعود دریس در جلسه برگزاری کمیته علمی بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز که امروز در سالن تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد، افزود: در نشست های کمیته علمی با موضوع نماز برنامه های زیادی برای اقشار محتلف جامعه از جمله دانش آموزان، دانشجویان، خانواده ها و روحانیون در نظر گرفته شده است.

وی افزود: یک هفته قبل از آغاز برگزاری اجلاس سراسری نماز نمایشگاهی با همین عنوان در قزوین برگزار می شود که برنامه ریزی شده با مشارکت و همکاری صدا و سیما نشست های گفت و گو محوری که برپا می شود، به صورت زنده از این شبکه استانی به نمایش دربیاید.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات ملی در سطح استان های مختلف برای بررسی نماز در میان نوجوانان و جوانان طراحی شده، گفت: این مصوبات و برنامه های فاخر در جهت اجرا ی  گفتمان سازی و جریان سازی مناسب در استان قزوین صورت می گیرد و هدف کمیته علمی نماز این است که بیشترین بهره این نشست ها متوجه مردم و مسئولان شود.

نماینده کمیته علمی ستاد اقامه نماز کشور با اشاره به اهداف این کمیته دراجلاس سراسری نماز افزود: تمام محتوایی که دراین اجلاس طراحی و ارائه می شود بر عهده کمیته علمی است.

وی عنوان کرد: تمام محصولاتی که تولید و تمام محتواهایی که پیرامون نماز در اجلاس سراسری نماز برنامه ریزی شده، باید در کمیته علمی این اجلاس طراحی، تدوین و تولید شود و سپس دراختیار سایر کمیته ها قرار بگیرد تا یک نشست، اجلاس و همایشی بزرگ مبتنی بر آموزه های دینی و علمی داشته باشیم.

دریس خاطرنشان کرد: اگر قرار است که یک اجلاس عالمانه داشته باشیم محصولاتش باید در این کمیته طراحی و تولید  شود تا بتوان محتوای فاخری در شان نماز تولید کرد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.