مانور امداد و نجات سوانح آتش‌سوزی با حضور نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر، اورژانس و آتش‌نشانی شهر قزوین برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوين؛مانور امداد و نجات سوانح آتش‌سوزی با حضور نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر، اورژانس و آتش‌نشانی شهر قزوین ظهر امروز در طبقات سه و پنج بیمارستان ولایت برگزار شد.

مانور عملیات امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر شهر قزوین با هدف امداد و کمک‌رسانی به مصدومان سوانح آتش‌سوزی در بیمارستان‌ها و حمل و انتقال آنان به واحدهای تریاژ صورت گرفت.

این مانور با حضور 10 نفر از داوطلبان به عنوان مصدوم و سه تیم امداد و نجات از جمعیت هلال‌احمر شهر قزوین، آمبولانس اورژانس، یک تیم ارزیاب حادثه و واحد‌های آتش‌نشانی در بیمارستان ولایت شهر قزوین برگزار شد.

تجهیزات امداد و نجات و آتش‌نشانی از قبیل آمبولانس، ماشین‌آلات اطفای حریق، نردبان‌های بلند هیدرولیکی، کیسه هوا، وسایل دسترسی به طبقات، عملیات طناب‌ریزی و فرود با طناب برای مصدومان فرضی استفاده شده است.

گفتنی است، روز گذشته نیز در شهرستان آوج در روستای ارتش‌آباد مانور امداد و نجات برای حوادث مقابله و ایمنی با زلزله برگزار شد.

انتهاي پيام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.