امروز با حضور استاندار کرمان بزرگترین طرح اشتغال زایی در قالب طرح بین المللی جف در ریگان به بهره برداری رسید .

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،مدیر کل منابع طبیعی وابخیزداری استان در حاشیه این مراسم گفت: این طرح اشتغال زایی در 36نوع طرح در قالب اشتغال های خرد با اعتبار یک میلیارد وهشتصد وپنجاه میلیون ریال افتتاح شد .

رجبی زاده تصریح کرد: این طرح های اشتغال زایی با هدف حفظ احیا منابع طبیعی وتوانمند سازی جوامع محلی وتوسعه روستاها به منظور کاهش وابستگی به عرصه های منابع طبیعی در این شهرستان اجرایی شد .

وی بیان داشت: در این راستا با راه اندازی صندوقهای محلی در روستاهای هدف تسهیلاتی به این افراد پرداخت گردید واین امر باعث ایجاد اشتغال زایی در شهرستان شد .

مدیر کل منابع طبیعی وابخیزداری استان اظهار داشت: این صندوقهای محلی تسهیلات 3میلیون ریالی تا 250میلیون ریالی در اختیار متقاضیان با سود دودرصد واگذار نموده اند .

رجبی زاده افزود: این طرحها جایگزین پیمانکاران غیر بومی نیز گردید وکار به اهالی خود روستاها نیز واگذار شد .

وی گفت :در این راستا مردم نیز مشارکتهایی در زمینه حفظ عرصه های منابع طبیعی نیز داشته اند که در این راستا 600هکتار با جوامع محلی نیز احیا شد

مدیر کل منابع طبیعی وابخیزداری استان اضافه کرد: تا کنون از صندوقهای جوامع محلی 560فقره تسهیلات اشتغال زایی خرد پرداخت شده است.
انتهای پیام/گ
برچسب ها: طرح ، جف ، ریگان ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.