مراکز جامع خدمات سلامت شهرستان سرباز تجهیز می‌شوند/ ضرورت ساخت بیمارستان در این منطقه

وزیر بهداشت گفت: با اجرای طرح تحول سلامت تعداد پزشکان اعزام شده به مردم شهرستان سرباز 5 برابر گذشته شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبدا؛ دکتر سید حسن هاشمی در دومین روز از سفر خود به استان سیستان و بلوچستان و در حاشیه بازدید از مراکز بهداشتی درمانی قصرقند از توابع شهرستان سرباز ضمن اعلام این خبر گفت: خدمات بهداشتی در حال انجام در این منطقه مرزی نسبت به گذشته خوب و مطلوب است اما خدمات درمانی باید سامان یابد.

وزیر بهداشت ارایه خدمات درمانی مطلوب در شهرستان سرباز و توابع آن را منوط به دادن مجوز از سوی دولت برای ساخت بیمارستان در این منطقه عنوان کرد و گفت: در اینصورت ما نیز تکمیل خدمات را با کمک خیرین خوبی که در منطقه وجود دارد، آغاز خواهیم کرد.

دکتر هاشمی گفت : در کوتاه مدت پزشک و امکانات لازم را برای این منطقه تامین خواهیم کرد و مراکز بهداشتی درمانی و مراکز جامع خدمات سلامت در این منطقه تجهیز خواهد شد.

دکتر هاشمی در ادامه گفت: خوشبختانه با اجرای طرح تحول سلامت تعداد پزشکان اعزام  شده به مردم این منطقه 5 برابر گذشته شده است.

دکتر هاشمی با اشاره به وجود تنها یک ماما در این منطقه ، بر ضرورت افزایش تعداد ماماها و نیز دندانپزشکان تاکید کرد و گفت: در حال حاضر تجهیزات دندانپزشکی موجود است ولی تعداد دندانپزشک کم است ضمن اینکه نیاز به بهداشتکار دهان و دندان نیز وجود دارد.

وزیر بهداشت در پایان ، ایجاد مدرسه بهیاری و دیگر نیازهای به حق مردم شهرستان سرباز را مورد اشاره قرار دادو گفت: با هماهنگی با  فرماندار به تدریج خواسته های مردم شریف این منطقه رفع خواهد شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار