وزیر بهداشت گفتإ: با توجه به جمعیت 300 هزار نفری منطقه چابهار برخی از خانواده‌های ساکن در این منطقه با توجه به عدم وجود داستگاه ام آر ای باید مسافتی معادل 750 کیلومتر برای استفاده از آن طی کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ قاضی زاده هاشمی  به مناسبت  هفته وحدت به استان سیستان و بلوچستان سفر کرد و پس از ورود به بندر چابهار به سمت حاشیه چابهار رفت که در صورت تایید قرار است یک بیمارستان مجهز و 510 تختخوابه ساخته شود و پس از آن با رفتن به مناطق محروم کپر نشین حاشیه زیبا شهر پای صحبت مردم آن منطقه نشست و به مشکلات انها رسیدگی کرد و پییگیر مسائل بهداشتی درمانی آنها شد.

در این منطقه به علت عدم وجود آب، برق و سرویس بهداشتی مشکلات بهداشتی زیادی وجود دارد که وزیر بهداشت خواستار رسیدگی به مشکلات انها شد.

در ادامه دكتر هاشمي به مرکز بهداشتی جامع توحید رفت و پای درد دل کارمندان و پرستاران آن مرکز نشست.

وزیر بهداشت سپس به بیمارستان 156 تخته امام علی (ع) رفت و از بخش های مختلف ان بازدید کرد و قول تامین رادیولوژی دیجیتال داد و پزشکان پرستاران و مراجعین نیز انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح کردند‌.

دكتر هاشمي سپس به مجتمع اموزشی عالی سلامت چابهار رفت که 148 دانشجو دارد در مقطع کاردانی رشته‌های فوریت‌های پزشکی بهداشت مامای و هوشبری اتاق عمل از طریق کنکور سراسری دنشجو می‌پذیرد و دومین سال فعالیت خود را پشت سر می‌گذارد.

750 کیلومتر به دنبال ام ار ای


750 کیلومتر به دنبال ام ار ای


750 کیلومتر به دنبال ام ار ای


750 کیلومتر به دنبال ام ار ای


انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار