طلا: ضربه جبران ناپذیر بر پیکر کارتن خواب های خانوادگی

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: از عمده ترین دلایل کارتن خواب های خانوادگی، نبود حمایت بیمه ای، بیکاری، گرانی و افزایش قیمت اجاره مسکن ها بررسی شد که ضربه جبران ناپذیری را به پیکره کارتن خواب های خانوادگی وارد کرده است.

حسین طلا سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت : از مهم‌ترین دلایل کارتن خوابی خانوادگی ، نداشتن حمایت های لازم ، افزایش قیمت اجاره مسکن ، بیکاری و عدم تامین مایحتاج اولیه بررسی شد که منجر به کارتن خوابی و ورود این افراد به سمت و سوی اعتیاد و دیگر بزهکاری های اجتماعی شده است.

وی در خصوص آسیب های جدی وارد شده به فرزندان زنان کارتن خواب افزود : کارتن خوابی خانوادگی و یا کارتن خوابی زنان دارای فرزند ، نه تنها مشکلات متعددی را برای خودشان ایجاد می کند بلکه سلامت جسمی و روحی فرزندانشان نیز به خطر می افتد.

طلا تاکید کرد : مادران کارتن خوابی که وارد اعتیاد می شوند ، قطعا ، این عمل خود رابه فرزندان انتقال داده که نتیجه آن چیزی جز شکل گیری جوانان بزهکاری که آسیب های بی شمار جسمی و روحی بر آن‌ها وارد شده است ، نخواهد بود.

وی با بیان اینکه زنان کارتن خواب جمع آوری شده ، در کمپ شفق اسکان یافتند، افزود : با همکاری مراکز و سازمان های مرتبط از جمله سازمان بهزیستی ، ناجا ، قوه قضایه ، وزارت کشور و ... جهت رسیدگی به این افراد و کنترل این معضل اجتماعی ، به کمپ شفق انتقال داده شدند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: جمع آوری زنان کارتن خواب ، خدمت به جامعه و  افراد آن است زیرا موجب کنترل بیماری های خطرناک مسری ، کاهش اعتیاد ، سرقت و ... در سطح جامعه خواهد شد.

 برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۷ ۰۴ دی ۱۳۹۴
وقتی دار و ندار مملکت رو میریزن تو یه چیز غیر ضروری و فانتزی به نام مترو که پنجاه ساله منسوخ شده معلومه که دیگه پولی برای مردم نمیمونه که بخوان کار و زندگی راه بندازن و اینهمه کارتن خواب و گدا زیاد شده
آخرین اخبار