مدیران ارشد تیم های فوتبال فولاد خوزستان ونفت آبادان در قبال نتایج بدست آمده باید پاسخگو باشند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛استاندار خوزستان گفت: تیم‌های خاطی نفت آبادان، فولاد خوزستان و استقلال اهواز با روح و روان مردم بازی نکنند و اگر اینگونه می‌خواهند در ورزش سرمایه‌گذاری می‌کنند می‌خواهم که سرمایه‌گذاری نکنند.

مقتدایی تصریح کرد: در این مجموعه هیچ تعارفی با کسی نداریم، حالا هم که در وسط راه هستیم اگر تیمی نتیجه نگیرد باید جواب پس بدهد، هیئت مدیره باشگاه ورزشی در سطحی نیست که به من جواب دهد خود هیئت مدیرهباشگاه باید پاسخگو در این زمینه باشد.

وی افزود: اگر امثال این تیم‌ها در لیگ بر‌تر نمانند و یا به لیگ بر‌تر صعود نکنند باید پاسخگو باشند، استقلال اهواز و یا فولاد خوزستان اگر به لیگ پایین‌تر سقوط کنند و نفت آبادان اگر به لیگ بر‌تر صعود نکند باید جوابگو باشند.

استاندار خوزستان از دستگاه‌های نظارتی استان درخواست پیگیری‌های مالی این باشگاه‌ها را کرد

وی تاکید کرد: هیئت مدیره نفت آبادان به خاطر اینکه گفته‌اند ما نمی‌خواهیم به لیگ بر‌تر برویم، از سوی من مورد بازخواست قرار گرفته‌اند،شما با این کار‌ها آبروی ورزش استان را می‌برید.انتظار می‌رود تیم‌ها حفظ شوند زیرا این مسائل شوخی‌بردار نیستند و من تذکر جدی می‌دهم به روسای هیئت مدیره نفت، استقلال و فولاد که باید پاسخگو باشند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: آبادان ، فوتبال ، استاندار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.