علی کفاشیان در مجمع انتخاب رئیس هیئت فوتبال استان که امروز 20 فروردین‌ماه در تالار همایش اداره‌كل ورزش و جوانان استان، برگزار شد، اظهار داشت: از اینکه اولین استانی که در سال جدید برای آن انتخابات برگزار می کنیم، خوزستان است، خوشحالم و جا دارد از اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و همچنین از زحمات عامری‌گلستان، رئیس سابق هیئت تشکر و قدردانی ‌کنم.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان،

وی افزود:برنامه‌ریزی‌اي که طی مدتی در این استان انجام شد، امروز نتیجه و ثمره آن را شاهد هستیم.

کفاشیان در ادامه ضمن تبریک به مناسبت صعود تیم نفت مسجدسلیمان به لیگ برتر گفت: این تیم با همت، غیرت و تلاش به لیگ برتر رسید که ما این بخش را به فال نیک می‌گیریم و باید گفت محورهای توسعه در بخش فوتبال خوزستان در حال اتفاق افتادن است.

وی خاطرنشان کرد: این استان باعث شده اتفاقات خوبی در فوتبال کشور به وجود بیاید. فعالیت‌های بسیار خوبی در باشگاه فولاد انجام می‌شود که جا دارد از دهکردي، پیر فوتبال کشور و عضو هیات رییسه سازمان لیگ و تمام کسانی که برای فوتبال کشور زحمت می کشند،نیز تشکر کنم.

کفاشیان با بیان اینکه این استان یکی از قوی‌ترین استان‌های کشور است ،تصریح کرد:خوزستان در فوتسال بانوان نیز موفق بوده و حضور بانوان این استان در تیم‌ملی باعث شد که فوتسال بانوان در آسیا در جایگاه دوم قرار بگیرد که برای اولین بار در تاریخ فوتسال بانوان اتفاق افتاد.

رییس فدراسیون فوتبال در پایان اظهار داشت: فدراسیون نگاه ویژه‌ای به فوتبال خوزستان دارد و اعتقاد داریم که سرمایه‌گذاری‌ در این استان می‌تواند جهشی برای سرمایه‌گذاری جهت ورود به آسیا می باشد.

وی افزود: امیدوارم با تلاش هایی که صورت می‌گیرد، شرایطی فراهم شود تا در آینده میزبانی‌های خوبی در اینجا داشته باشیم و با تکمیل پروژه‌هایی که در فولاد در حال انجام است، در آینده‌ای نزدیک بتوانیم اینجا را به عنوان یکی از استان‌ها برای میزبانی های بزرگ معرفی کنیم./س
برچسب ها: کفاشیان ، قطب ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.