رییس سازمان لیگ فوتبال گفت: در بازديد اخير نمايندگان كنفدراسيون فوتبال آسيا، ورزشگاه 50 هزار نفري غدير اهواز درجه A آسيا را كسب كرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان؛ مهدی تاج در مراسم تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان باشگاه ملی‌حفاری که شب گذشته (27 مهرماه) در تالار ملی حفاری اهواز برگزار شد، اظهار کرد: فوتبال ویژگی های خاص خود را دارد و امروز بسیاری از صفحات روزنامه ها و برنامه های تلویزیونی به وسیله فوتبال پوشش داده می شود.

 

وی با بیان این که شش هزار مسابقه فوتبال در قالب لیگ های دسته یک، دو و سه کشور را برگزار می کنیم، افزود: به هر حال باتوجه به این موضوع، بسیاری از وقت مردم را فوتبال پر می کند و شاید نزدیک به 200، 300 هزار جوان را به واسطه این فوتبال در هفته به ورزشگاه می‌كشانیم.

 

رییس سازمان لیگ فوتبال خاطر نشان کرد: به هر حال نسبت به گستردگی‌اي که در فوتبال وجود دارد و باتوجه به شش هزار مسابقه ای که برگزار می کنیم، ما نزدیک به 18 هزار داور نیاز داریم که ممکن است بین این همه گستردگی، حاشیه و مسایل خاص فوتبال هم باشد.

 

وی عنوان کرد: به هر حال به نظرم باتوجه به این گستردگی، میزان تخلف بسیار ناچیز است و سطح آن در حدی نیست که به آن پرداخته شود. موضوع دیگری هم که باید به آن اشاره کنم مربوط به میزان توانمندی عرصه فوتبال کشور است.

 

تاج بیان کرد: خوشبختانه در بازدیدی که نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا از ورزشگاه های ما داشتند، 12 ورزشگاه ما A آسیا را گرفتند و به نظرم این آمار بسیار عالی است. هم چنین ورزشگاه غدیر اهواز که به کمک مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، رییس هیات فوتبال استان و باشگاه فولاد خوزستان آماده شد، در بازدید اخیر نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا درجه A را گرفت.

 

وی ادامه داد: این 12 ورزشگاه کشور توانمندی بسیار خوبی در فوتبال کشور است که فکر می کنم در آسیا هم جزو بهترین ها باشیم و نمایندگان AFC هم گفتند كه اگر در جایگاه اول نباشید، در مکان دوم قرار دارید.

 

رییس سازمان لیگ فوتبال در ادامه درباره تیم های ملی کشور هم گفت: در این عرصه هم فکر نمی کنم هیچ دوره ای مانند اكنون بوده باشد که هم زمان تیم های ملی فوتبال بزرگسالان و نوجوانان و فوتبال و فوتسال ساحلی ما مجوز حضور در جام جهانی را گرفته باشند. ضمن این که فوتسال بانوان مان هم در آسیا دوم شده باشد که این موضوع تقدیر مقام معظم رهبری را هم به دنبال داشت. به نظرم این عملکرد جای تقدیر و تشکر از کفاشیان و مجموعه فدراسیون فوتبال را دارد چرا که این رویدادها، هم زمان و طی یک سال اتفاق افتاده است.

 

وی در پایان هم اظهار کرد: از مسوولان فوتبال خوزستان و فوتسال شرکت ملی حفاری تشکر می کنم و امیدوارم بتوانیم رونق بیشتری در حوزه فوتسال داشته باشیم. وقتی روز گذشته از باشگاه فولاد خوزستان هم دیدن کردم، واقعا امیدوار شدم. در این باشگاه هم زمان نزدیک به 10 تیم تمرین می کردند. به نظرم بازیکن‌سازی در خوزستان راه افتاد است که حتما حاصل آن در آینده مشخص خواهد شد. /س
برچسب ها: ورزشگاه ، غدیر ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.