نشست خبری پیش از دیدار تیمهای فوتبال مس کرمان و استقلال صنعتی خوزستان برگزار شد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان ، نشست پیش از دیدار تیمهای فوتبال مس کرمان و استقلال صنعتی خوزستان ، چهارشنبه شب با حضور سرمربیان دو تیم برگزار شد .

در این نشست محمود یاوری سرمربی جدید مس کرمان در باره ی پذیرش سرمربیگری مس کرمان گفت : خود را مدیون هواداران مس میدانستم ، ده سال پیش نیز در مس حضور داشتم ، سالهایی که مدیر عامل باشگاه ابوالحسن مهدوی بود و با کمک یکدیگر مس را در لیگ دسته یک حفظ کردیم .

وی افزود : نفراتی که از این تیم جدا شده اند ، مهره های خوبی بودند ، اما نفراتی که به تیم جذب شده اند نیز بازیکنان خوبی هستند ، ضمن اینکه بازیکنان بومی تاثیر گذار که با غیرت و دوندگی زیاد در دیدار هفته ی گذشته به ما کمک زیادی کردند ، در کنار ما هستند و باشگاه آنها را در این فصل حفظ کرده است .

سرمربی مس در ادامه ی این نشست گفت : در برخی پست ها نیاز به جذب مهره های خوب خارجی داریم که این نکته را به اطلاع مدیران باشگاه رسانده ام .

وی در پایان تیم فوتبال استقلال صنعتی را تیمی خوب با کادر فنی با تجربه توصیف و خاطرنشان کرد : بازیکنان ما در برابر این تیم از انگیزه ی بالایی برخوردارند .

در ادامه ی این نشست عبدالله ویسی سرمربی تیم فوتبال استقلال صنعتی در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره ی این بازی اظهار نظر کرد .

ویسی با اشاره به تجربه ی ناموفق خود در فصل گذشته با تیم فوتبال پیکان گفت : درسی که از حضورم در تیم فوتبال پیکان گرفتم ، به مراتب بیش از تجربه های موفقم ، در این فصل ، به کمکم می آید .

سرمربی صدرنشین هفته ی نخست لیگ در ادامه با انتقاد از اظهار نظرهایی که درباره سن بالای برخی بازیکنانش می شود ، میانگین سنی استقلال صنعتی را 25 سال دانست و افزود : میلاد میداوودی ، حسین کعبی و سهراب بختیاری زاده بازیکنان بالای 30 سال ما هستند .

وی در پاسخ به سوالی درباره ی اظهارات اخیر سرمربی تیم ملی فوتبال کشور گفت : به عنوان یک ایرانی ، طرفدار تیم ملی کشورم هستم و در صورت کار کارشناسی درباره ی تیم ملی منافع ملی را به منافع باشگاهی ترجیح میدهم .

ویسی در باره ی بازی امشب برابر مس در کرمان نیز گفت : دو تیم بازی آغازین خود موفق بوده اند و ما برای تداوم این موفقیت برای برد به زمین خواهیم رفت ./س

برچسب ها: مس ، فوتبال ، خوزستان ، بومی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.