مهاجم تیم فوتبال بارسلونا پس از بازی تیمش برابر ریورپلاته در مسیر بازگشت به اسپانیا در فرودگاه درگیری فیزیکی پیدا کرد.

مسی پاسخ آب دهان را با مشت داد!
به گزارش خبرنگار  حوزه دنیای ورزش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از مارکا لیونل مسی در مسیر بازگشت تیمش به خانه در فرودگاه بین‌المللی ناریتای توکیو در حالی که همراه با دیگر بازیکنان بارسلونا منتظر کنترل شدن گذرنامه‌های‌شان بودند، از سوی چند هوادار تیم ریورپلاته مورد اهانت واقع شد و این ماجرا تا جایی ادامه پیدا کرد که یکی از آن هواداران به روی مهاجم آرژانتینی کاتالان‌ها آب دهان پرتاب کرد. این موضوع مسی را از کوره به در برد.

مسی در واکنش به هوادار ریورپلاته ضربه‌ای به او زد و اما در آستانه شدت گرفتن درگیری فیزیکی طرفین، خاویر ماسچرانو، مدافع بارسلونا و لوئیس انریکه، سرمربی کاتالان‌ها میانجیگری کردند تا غائله خاتمه پیدا کند.

بارسلونا روز گذشته (یکشنبه) با گلزنی مسی و سوارز موفق شد ریورپلاته را شکست دهد و سومین قهرمانی‌اش در جام باشگاه‌های جهان و پنجمین قهرمانی‌اش در سال 2015 را کسب کند.

 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: مسی ، چلسی ، بارسلونا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۰ ۰۱ دی ۱۳۹۴
شما بودین چیکار میکردین!!!مشت چیه یه ضربه زده!!!خو دیگه مسی چیکار باید میکرد؟تازه بعد گلشم خوشحالی نکرد که هیچ عذر خواهی کرد جواب این همه اخلاقیت اینه!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۸ ۰۱ دی ۱۳۹۴
شما بودین چیکار میکردین!!!مشت چیه یه ضربه زده!!!خو دیگه مسی چیکار باید میکرد؟تازه بعد گلشم خوشحالی نکرد که هیچ عذر خواهی کرد جواب این همه اخلاقیت اینه!!!!واقعا متاسفم واسه اون طرف!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۶ ۰۱ دی ۱۳۹۴
کجا مشت زد!!!همین کافی نبود که بعد گلش عذر خواهی کرد و تو اینجا هم هیچ نگفت؟میدونم تایید نمیکنید
آخرین اخبار