با حضور جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش و نماینده ولی فقیه اردبیل اولین یادواره 1181 شهید ارتش برگزار شد.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با حضور نماینده ولی فقیه در استان اردبیل و جانشین نیروی زمینی ارتش و 4000 نفر از خانواده های معظم شهدای ارتش در سالن 6000 نفری رضازاده شهرستان اردبیل تجلیل به عمل آمد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در اولین یادواره یک هزار و 181 شهید ارتش در استان اردبیل گفت: خانواده شهدا همانند صدف، گوهر شهید خود را در دامانشان تربیت کردند. من بر دستان خانواده شهدا بوسه می زنم که همانند صدف، گوهر شهید خود را در دامان پاک خود تربیت کردند و فدای کشور و ولایت فقیه نمودند.

وی افزود: بالاترین نعمت الهی برای کشور ما، نعمت ولایت است و ما باید با تأسی از خون شهدا و اطاعت از ولی فقیه شکرگزار این نعمت باشیم. امروز کشور ما با اقتدا به شهدا و ولایت فقیه به یکی از قدرت های منطقه تبدیل شده است و ما این اقتدار را مدیون شهدایی هستیم که درس شهادت را از مکتب سرخ امام حسین(ع) آموخته اند.

در این مراسم همچنین نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان اردبیل ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این مراسم گفت: ما در استان اردبیل به برگزاری چنین مراسم باشکوهی نیاز داریم تا بتوانیم گوشه ای از دین خود را به شهدا ادا کنیم. این شهدا بودند که با شجاعت، بصیرت و خون سرخ خود کشور ما را در دنیا، کشوری با عزت و شجاعت معرفی کنند، پس باید بدانیم که بهای بزرگی در این راه پرداخته ایم و با اقتدا به شهدا و ولایت فقیه و بصیرت افزایی  این اقتدار و عظمت را حفظ کنیم.

در ادامه این مراسم، فرمانده تیپ 40 پیاده نیروی زمینی ارتش نیز به بیان رشادت های شهیدان والامقام هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: نیروهای مسلح برای ادامه راه شهدا و تبعیت از آنان آماده هستند و هر زمان کشور نیاز داشته باشد ما داوطلب شهادت در راه دین و آیین و سرزمین خود هستیم.

گفتنی است، نخستین یادواره یک هزار و 181 شهید ارتش در استان اردبیل امروز و با حضور بیش از  4 هزار نفر از خانواده های معظم شهدای این استان در مجموعه ورزشی رضازاده شهرستان اردبیل برگزار شد.




انتهای پیام/   






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار