رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد از صادرات دوباره ی طلا به کشورهای دیگر از استان خراسان رضوی خبرداد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ باقر معبودی نژاد افزود: افزایش صادرات سبب می‌شود که ارزش افزوده بالایی نصیب استان شود و چرخ‌های اقتصادی به گردش در بیاید.

وی از ظرفیت‌های بوجود آمده صادرات طلا در خراسان رضوی خبرداد وگفت: در هفته گذشته به علت ثبات نسبی که در قیمت طلا و جواهر در بازار دنیا به وجود آمد، استقبال افراد از خرید طلا بیشتر شده و شاهد بازار مناسبی در صنف طلا و جواهر مشهد بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه در برخی از مقاطع سال بازار طلا رونق گرفته و یا از رونق خارج می‌شود، تصریح کرد: در ایام ماه محرم و صفر معمولا بازار در رکود به سر می‌برد و پس از آن جهش مناسبی ایجاد می‌شود که قرینه شدن این دوران با شب یلدا سبب به وجود آمدن بازار مناسبی در مشهد شده است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد با اظهار خوشحالی از رونق بازار در مشهد، عنوان کرد: این موضوع سبب گردش مالی بیشتر بازار شده و در مجموع به نفع اقتصاد است.

معبودی نژاد در ارتباط با نرخ طلا در بازار مشهد، تصریح کرد: این نرخ‌ها برابر با بازار کشور و بهای جهانی بوده که امروز هر گرم طلای 18 عیار 93 هزار و 700 تومان، سکه تمام بهار آزدی 915 هزار تومان و نیم سکه بهار آزادی 465 هزار تومان قیمت دارد.

انتهای پیام/س

  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.