مدیر امور آبفای زنجان گفت: با توجه به کاهش دما و برودت هوا 51 مورد کنتور آب و انشعابات مشترکین در هفته گذشته دچار یخ زدگی شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مدیر امور آبفای زنجان با اعلام این مطلب عنوان کرد: به علت یخبندان 13 مورد یخ زدگی کنتور آب و 38 مورد از انشعابات در سطح شهر زنجان دچار یخ زدگی شده بود .

رستم خانی با اشاره آگاهی بخشی و آموزش در راستای محافظت از کنتور و تاسیسات آب به توزیع و پخش 5 هزار بروشور در بین مشترکین زنجانی افزود : 5 هزار برگ از این بروشورها نیز در بین مشترکین پخش خواهد شد.

مدیر امور آبفای زنجان تصریح کرد: این بروشورها با هدف ارائه راهکار برای حفاظت از یخ زدگی کنتور و تاسیسات آبرسانی مشترکین تهیه و در اختیار مشترکین قرار گرفته است .

وی افزود : با توجه به کاهش شدید دما در استان زنجان، عایق بندی کنتور و تاسیسات بهترین اقدام برای جلوگیری از یخ زدگی کنتور است که مشترکین می توانند باعایق مناسب از یخ زدگی کنتور و تاسیسات آب خود محافظت کنند.

رستم خانی خاطر نشان کرد: در صورت بروز یخ زدگی و شکستگی کنتور و تاسیسات، هزینه تعمیر و تعویض کنتور بر عهده خود مشترک بوده و شرکت آبفای استان هیچ مسئولیتی دراین قبال ندارد .

وی تاکید کرد: شهروندان به حتم مراقبت لازم را از کنتور و انشعابات خود داشته باشند و تا حد امکان برای جلوگیری از یخ زدگی آنها را عایق بندی کنند.

رستم خانی در ادامه تصریح کرد : در صورت مشاهده هرگونه یخ زدگی کنتور وتاسیسات از ریختن آب داغ و رساندن حرارت مستقیم برای یخ زدائی جدا خودداری نمایند.

وی افزود: در صورت بروز هر گونه حادثه آب و فاضلاب در هر نقطه از شهر با سامانه 122 تماس حاصل نمایند.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.