شهردار منطقه چهار کرمان از اجرای طرح نهضت آسفالت در این منطقه طی یک دوره‌ی زمانی «یک‌ماهه» در سال‌جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی شهرداری ،علی نیک‌طبع با اشاره به این‌که به‌طور متوسط روزانه 60 تن آسفالت برای لکه‌گیری معابر این منطقه استفاده می‌شود، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح نهضت آسفالت که توسط شهردار کرمان در حال پی‌گیری است، لکه‌گیری آسفالت معابر در قالب این طرح از تاریخ 30 آبان‌ماه آغاز شده و تا 30 آذرماه سال‌جاری ادامه دارد.

وی افزود: این طرح با حمایت و پشتیبانی شهردار کرمان و برنامه‌ریزی معاونت فنی‌عمرانی منطقه به‌صورت دو شیفت در حال انجام است.

شهردار منطقه چهار گفت: با تلاش پرسنل منطقه و بر اساس نیاز، در بعضی از روزها 90 تن آسفالت جهت لکه‌گیری معابر این منطقه استفاده می‌شود. 

نیک‌طبع با بیان این‌که طرح نهضت آسفالت، اقدامی ارزشمند در راستای بهبود کیفیت فضاهای شهری محسوب می‌شود، افزود: مهم‌ترین درخواست شهروندان، سامان‌دهی و بهبود زیرساخت‌های شهری است و باید در این راستا از تمام نیروها، امکانات و ظرفیت‌ها استفاده شود تا در جهت توسعه و شکوفایی شهر، گام مثبتی برداریم. 

شهردار منطقه چهار کرمان هم‌چنین از ترمیم جدول‌های بلوار پیروزی خبر داد و تصریح کرد: این اقدام در راستای زیباسازی نما و منظر شهری، بهسازی معابر و حذف آلودگی بصری جهت خدمات‌رسانی بهتر به شهروندان و تامین رفاه حال آن‌ها انجام می‌شود. 

وی با اشاره به انجام جدول‌گذاری در کوچه‌ی شماره 3 واقع در خیابان سرباز خاطرنشان کرد: این عملیات به متراژ 500 متر و با تلاش پرسنل این منطقه در حال انجام است که به‌زودی به پایان خواهد رسید.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

برچسب ها: آسفالت ، روزانه ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.