استاندار کرمان با تاکید بر اینکه به دنبال برگزاری اجرای انتخابات سالم، قانونی و آزاد هستیم، گفت: فرمانداری کرمان و سایر فرمانداران استان برای برگزاری انتخابات آماده هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌های گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی استانداری کرمان، علیرضا رزم حسینی در بازدید از ستاد اجرایی انتخابات استان در محل فرمانداری کرمان افزود: کلیه فرمانداران استان و شعبات برای ثبت نام داوطلبان آماده هستند و امیدواریم که روند اجرایی انتخابات هر چه بهتر در سطح استان کرمان دنبال شود.

وی بر رعایت قانون از سوی داوطلبان و مجریان انتخابات تاکید کرد و اظهارداشت: همواره تاکید شده که نباید از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی استفاده شود و تاکنون نیز گزارشی از این جانبداری از کاندیداها با امکانات دولتی را نداشته ایم.

رزم حسینی تاکید کرد: دستگاه های اجرایی استان و نیز هیات های اجرایی و نظارت بر انتخابات آماده هستند و امیدواریم که انتخاباتی پرشور و با حضور حداکثری مردم را در استان کرمان شاهد باشیم.

فرماندار کرمان نیز در این بازدید گفت: پس از وصول آیین نامه آغاز عملیات ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی و اعلام وصول آن به وزارت کشور، این آیین نامه به حوزه های فرعی راور و کوهساران، چترود، راین،گلباف، ماهان و شهداد ارسال شد.

محمدعلی توحیدی افزود: ساختمان های مجزایی برای ثبت نام داوطلبان خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در محل فرمانداری تعیین شده است و در این مکان ها مکانی برای هیات نظارت تعیین شده است.

استاندار کرمان روز پنجشنبه 26 آذرماه همزمان با آغاز ثبت نام داوطلبان خبرگان رهبری از ستاد اجرایی انتخابات در کرمان بازدید کرد و امروز نیز همزمان با آغاز ثبت نام داوطلبان مجلس شورای اسلامی، این ستاد را مورد بازدید قرار داد.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ف


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.