‌کارشناس اداره‌کل هواشناسی زنجان از کاهش شدید دما در روز گذشته خبر داد و گفت: شهر زنجان با دمای منفی 12 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان در کشور شناخته شد

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ ‌کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان زنجان از کاهش شدید دما در روز گذشته خبر داد و گفت: شهر زنجان با دمای منفی 12 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان در کشور شناخته شد.  
 
‌حسین سلطانی اظهار کرد: زنجانی‌ها این روزها سرمای زمستانی را تجربه می‌کنند که انتظار داریم این روند تا هفته آینده ادامه داشته و وضعیت دما در همین شرایط باقی بماند.  
 
‌وی تصریح کرد: بر اساس تحلیل نقشه‌های پیش‌یابی انتظار داریم امروز آسمان زنجان قسمتی ابری همراه با مه صبحگاهی باشد و وزش باد نسبتا شدید در بیست و چهار ساعت آینده دور از انتظار نخواهد بود.  
 
‌سلطانی ادامه داد: برای فردا نیز با توجه به عبور سامانه بارشی انتظار داریم در برخی نقاط بارش پراکنده برف گزارش شود، ولی این سامانه قدرت چندانی نداشته و انتظار بارندگی چندانی را نیز نداریم.  
 
‌این مسئول برای هفته آینده نیز روزهای آرام جوی را پیش‌بینی کرد و گفت: با توجه به شرایط انتظار داریم جوی آرام تا اواسط هفته آینده در استان حاکم باشد.  



منبع:ایسنا
برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.