دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: چنانچه به طور جدی در بحث آگاهی بخشی به مدارس حاشیه ای ورود پیدا نکنیم، دانش آموزان این مدارس معتاد می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: چنانچه به طور جدی در بحث آگاهی بخشی به مدارس حاشیه ای ورود پیدا نکنیم، دانش آموزان این مدارس در آینده‌ای نه چندان دور یا در دام قاچاقچیان مواد مخدر گرفتار شده و یا معتاد می‌شوند.

علی شمشیری در حاشیه مراسم افتتاحیه اولین نمایشگاه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی- ویژه مدارس غیر دولتی- که امروز (25 آذر) در محل تالار بعثت کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به وجود 55 هزار معتاد در سطح استان بر اساس آخرین آمار موجود،اعلام کرد: عمده این افراد در مناطق حاشیه‌نشین شهر ساکن هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه بحث اعتیاد در مدارس و وجود دانش آموزان معتاد را نمی‌شود کتمان کرد، گفت: خوشبختانه تعداد این موارد بسیار اندک بوده و به محض رویت و شناسایی از سایر دانش آموزان جداسازی شده و تحت درمان قرار می‌گیرند.

شمشیری با اشاره به اقدامات موثر کمیته فرهنگ و پیشگیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و نیز آموزش و پروش در بحث آگاهی بخشی به دانش آموزان در زمینه مقابله و مبارزه با مواد مخدر، گفت: این احساس ایجاد شده که این اقدامات به شدت در مدارس دولتی متمرکز شده و مدارس غیردولتی در این زمینه محروم مانده‌اند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.