امیر شاه‌آبادی گفت: روند انتخابات بر اساس قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی پیش می‌رود و آمادگی کامل برای اجرای انتخابات و ثبت نام از کاندیداها در استان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار   حوزه استان های گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ امیر شاه‌آبادی با بیان اینکه روند انتخابات بر اساس قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی و نیز روزشمار ستاد انتخابات کشور پیش می‌رود،گفت: آمادگی کامل برای اجرای انتخابات و ثبت نام از کاندیداها در استان وجود دارد.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به تشکیل هیات اجرایی انتخابات مجلس خبرگان، تعداد اعضای هیات اجرایی انتخابات مجلس خبرگان در استان را یازده نفر اعلام کرد که از این تعداد هشت نفر از معتمدین و سه نفر عضو اداری شامل فرمانداری، دادستانی و ثبت احوال هستند، وی یادآوری شد: کار ثبت نام از کاندیداهای مجلس خبرگان از فردا (26 آذر) تا دوم دی ماه انجام می‌شود.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه نیز خبر داد:ثبت نام کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی از روز شنبه، 28  آذر آغازشده و تا 4 دی ماه ادامه دارد.

وی محل ثبت نام را در مراکز حوزه انتخابیه شامل فرمانداری‌های کنگاور، کرمانشاه، سنقر، پاوه، قصرشیرین و اسلام‌آبادغرب عنوان کرد که در ساعت اداری انجام می‌شود.

دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه در خصوص تبلیغات کاندیداها اضهار کرد: بر اساس قانون زمان تبلیغات برای مجلس خبرگان رهبری از 22 بهمن تا 24 ساعت قبل از انتخابات و برای مجلس شورای اسلامی از 29 بهمن تا 24 ساعت قبل از انتخابات است.
شاه‌آبادی همچنین تعداد مجموع عوامل دست اندر کار برای اجرای انتخابات در استان کرمانشاه را 30 هزار نفر اعلام کرد که آموزش آنها از مدت‌ها قبل آغاز شده است.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.