رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کردستان از آمادگی 604 هیئت مذهبی استان برای حضور در مراسم نهم دی ماه، روز تجلی بصیرت خبر داد.

به گزارش خبرنگارگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،علی خزایی در هشتاد و پنجمین جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های دینی در کردستان که در مجتمع نور سنندج با حضور نمایندگان ادارات فرهنگی استان برگزار شد، گفت: 124 هیئت مذهبی استان در برنامه‌های هفته وحدت مشارکت و حضور پررنگ خواهند داشت.

وی با اشاره به برنامه‌های سالروز شهادت امام حسن عسگری(ع) در کردستان، افزود: به همین مناسبت 30 محفل قرآنی در شب شهادت این بزرگوار در سطح استان برگزار می‌شود.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کردستان، شناسایی 32 گروه مولودی‌خوان در استان کردستان را از اقدامات اداره تبلیغات اسلامی استان عنوان کردوافزود: این گروه‌ها در قالب گروه‌های پنج و هفت نفره در بانک اطلاعاتی تشکل‌های دینی ثبت شده‌اند.

خزایی برگزاری جلسه با هیئت‌های مذهبی اهل سنت شهرستان سنندج در ایام هفته وحدت را نیز از دیگر برنامه‌های هیئت‌های مذهبی تبلیغات اسلامی کردستان عنوان کرد و گفت: هم‌اکنون 9 هیئت مذهبی مجوزدار در شهرستان سنندج فعالیت دارند.

رئیس اداره سیاسی فرمانداری شهرستان سنندج نیز در این جلسه بیان کرد: با وجود هجمه‌های فرهنگی دشمن و تهاجماتی که علیه ارزش‌های دینی و اسلامی ما دارند باید همیشه یک قدم جلوتر از دشمن حرکت کرده و توطئه های آنان را خنثی کنیم.

عثمان پور با اشاره به اینکه ماه ربیع‌الاول فرصت مناسبی برای افزایش همگرایی و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان است، گفت: استفاده از انجمن‌های مردمی و حمایت مادی و معنوی از این انجمن‌ها می‌تواند در مشارکت مردم به ویژه جوانان به سمت برنامه‌های فرهنگی و دینی مؤثر باشد

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.