مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان عنوان کرد: ایثارگری شهدا و جانبازان و رزمندگان با معیارهای مادی قابل سنجش و محاسبه نیست.

به گزارش خبر نگارگروه استانهای  باشگاه خبر نگاران جوان از  سنندج، محمد سلیمانی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان امروز (24 آذر) در پنجمین جلسه هماهنگی مشاورین امور ایثارگران دستگاه های اجرایی استان که در سالن شهدای دولت استانداری تشکیل شد، گفت: با خواندن آیات و روایات متعددی که در ارتباط با شهدا آمده است می توانیم به جایگاه رفیع شهادت و شهدا نزدپروردگار آگاهی یابیم.
 
وی افزود: فرزندان شهدا و خانواده های آنها هم به تعبیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) چشم و چراغ ملت اند و ایشان از جانبازان هم به عنوان رهبران نهضت اسلامی نام بردند.
 
وی گفت: آزادگان هم بهترین دوران عمر خود را در سخت ترین شرایط سپری کردند بنابراین ارائه خدمت به این جامعه از اهمیت زیادی برخوردار است.
 
 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان ادامه داد: از هر بعدی به این مسئله  نگاه کنیم احترام و ارزش قائل شدن برای جامعه ایثارگری تکلیف و رسالت تمامی اقشار مختلف مردم است.
 
سلیمانی افزود: ایثارگری شهدا، جانبازان و رزمندگان را نمی توان با معیارهای مادی سنجش و محاسبه کرد چرا که آنها با خداوند متعال معامله کردند و قطعا معامله با پروردگار ضرری به دنبال نخواهد داشت و صددرصد منفعت و خیر است.
 
وی  بیان داشت: قوانینی نیز در ارتباط با ایثارگران وجود دارد که تمامی مدیران مکلف به اجرای آن هستند و هیچ کس نمی تواند در مقابل قانون تمکین کند.
 
وی ادامه داد: بعضی از قوانین ممکن است در مقطع زمانی قابلیت اجرا نداشته باشد و نیاز به اصلاح داشته باشد در چنین مواردی باید کمی صبور بود.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.