آتش نشانان بیجاری با اقدام به موقع خود تانکرحمل بنزین که در بیجار واژگون شده بود را از خطر آتش سوزی نجات دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج،رسول حیدری به واژگونی کامیون حامل سوخت بنزین در جاده بابارشانی بیجار اشاره کرد و گفت: یک دستگاه تانکر حمل بنزین از سمت استان همدان به شهرستان بیجار در حال تردد بود که به علت لغزندگی جاده در مسیر شهر بابارشانی واژگون شد.

وی افزود: به محض اطلاع رسانی از طریق شماره تماس ۱۲۵ نیرو های ایستگاه آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند و سریعاًآتش نشانان به تمیزکردن و جمع آوری بنزین اقدام کردند.

مسئول واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیجاربیان کرد:تلاش ماموران آتش نشانی بیش از ۶ ساعت به طول انجامید و در نهایت از میزان ۳۰ هزار لیتر بنزین موجود در این کامیون ۱۲ هزار لیتر آن جمع آوری شد.

حیدری ضمن اشاره به تلاش هاي مأموران اورژانس و آتش نشاني در راستاي نجات راننده كاميون، گفت: مأموران اين يگان ها با تلاش خود براي نجات راننده خودرو توانستند راننده و سرنشین دیگر این خودرو را از خطر مرگ نجات دهند.

مسئول واحد آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بیجارگفت: افزایش ایمنی و نجات به موقع جان شهروندان هنگام حادثه از مهمترین اولویت‌ های کاری مجموعه آتش‌ نشانی و خدمات ایمنی است.

برای آگاهی از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.