اصلاح و احداث پیاده روها در سال جاری متناسب با استانداردها برای استفاده تمامی اقشار جامعه انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ معاون عمران شهری شهرداری اصفهان گفت:اصفهان از موقعیت تاریخی خاصی برخوردار است و پیاده روهای آن باید متناسب با بافت هر منطقه و محله باشد. 

وی با اشاره به اینکه در ساماندهی و احداثپیاده روها نیز مثل سایر طرح های عمرانی باید از مصالح ساختمانی استاندارد استفاده شود، افزود: استاندارد سازی پیاده روها به صورت سراسری ابلاغ شده است و شهرداری موظف به رعایت این ضوابط است. 

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد:امسال با تمام توان سعی کردیم که پیاده روها را متناسب با استاندارد های پیش بینی شده برای استفاده تمامی اقشار جامعه از جمله معلولان و نابینایان اصلاح و احداث کنیم.

مظفر تاکید کرد: باتوجه به اولویت بندی های انجام شده در مناطق 15 گانه و اختصاص بودجه بیشتری برای اجرایی شدن این پروژه ها، شهرداری در سال جاری با جدیت ایمن سازی، اصلاح و مناسب سازی پیاده روها را دنبال کرده است.

وی با بیان اینکهپیاده رو باید معبری ایمن برای عبور بدون خطر و بدون مانع برای تمام اقشار جامعه باشد، اظهار کرد: در این راستا در سال گذشته ستاد مناسب سازی در معاونت شهرسازی تشکیل شده است و بر اساس اولویت بندی در حال فعالیت است.

معاون عمرانی شهرداری اصفهان ادامه داد: در این راستا به منظور اجرای کار اصولی از مشاورانی که خود دچار معلولیت هستند استفاده شده است تا در اجرای پیاده روها تمامی جوانب در نظر گرفته شود، همچنین برای طرح و رنگ سنگفرش ها از استانداردهای خاص ویژه نابینایان استفاده می شود



انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.