معاون خدمات شهری شهرداری سنندج از برف روبی و نمک پاشی خیابان های شهر خبر داد و گفت: عملیات برف روبی در سطح شهر پنج ساعت طول کشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج؛ آرش رخزادی در جریان بازدید از عملیات برف روبی در خیابان های شهر سنندج با اعلام اینکه تردد در تمام خیابان های سطح شهر روان است گفت: در پی اخطار سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف در این هفته تمام عوامل ستاد برف روبی در مناطق سه گانه در آماده باش کامل بودند.

وی با اعلام اینکه بارش برف از شامگاه شنبه آغاز شد افزود: کار برف روبی و نمک پاشی خیابان های سطح شهر سنندج نیز آغاز شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج بیان کرد: بیش از 40 دستگاه ماشین آلات برف روبی و 40 دستگاه خاور در سطح شهر کار برف روبی و نمک پاشی را انجام دادند.
رخزادی افزود: برای جلوگیری از یخبندان معابر بیش از 210 تن نمک در معابر اصلی سطح شهر پخش شد و هم اکنون تردد در تمام خیابان ها روان است.

وی گفت: با توجه به اتمام برف روبی و نمک پاشی خیابان های اصلی، هم اکنون نیروهای ستاد برف روبی عملیات برف روبی معابر فرعی و پاکسازی پیاده رو ها را آغاز نموده اند.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.