مشاور عالی شهردار مشهد از احداث پیاده راه سبز در مسیر پلیس‌راه به سمت حرم مطهر در سال 2017 خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مشاور عالی شهردار مشهد از احداث پیاده راه از پلیس راه مشهد تا حرم مطهر امام رضا(ع) در سال 2017 خبر داد و گفت: این پیاده راه سبز با مقصد حرم علی ابن موسی الرضا(ع) بصورت ویژه در محدوده پلیس‌راه مشهد- باغچه به سمت حرم مطهر مطرح شده و با تایید مسیر آن به دنبال اجرایی کردن آن هستیم.

علی‌اصغر عنابستانی با اشاره به اینکه هم‌اکنون بر روی پارک‌های خطی و پیاده‌راه‌های سبز به صورت ویژه کار می‌شود، افزود: بهره‌‌برداری از پارک زیارت و مینیاتوری و همچنین تکمیل پارک سلسله‌الذهب، سرزمین کهن و پارک جاده ولایت با نگاه پایتختی فرهنگ اسلامی دنبال می‌شود.

وی با تاکید بر بر افزایش آسایش و رفاه در برنامه‌ریزی طرح‌ها و اقدامات حول محور مشهد 2017 تصریح کرد: تامین رفاه زائران علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) و حفظ آسایش برای مجاوران امام هشتم(ع) در اولویت امور قرار دارد.

مشاور عالی شهردار مشهد به تمرکز بر احیای بافت قدیم شهر و احیای هویت مشهد قدیم اشاره کرد و گفت: به این منظور سرشور و بازار فرش به عنوان 2 کوچه قدیمی شهر مشهد در دست بازسازی قرار گرفته و برای سال 2017 ارائه خواهد شد.

عنابستانی با بیان اینکه الگوی بازسازی یک کوچه دیگر نیز تدوین شده و به زودی اعلام می‌شود، افزود: درصدد هستیم نماد و منظر یکی از خیابان‌های شهر مشهد را نیز به صورت الگویی به معماری اسلامی- ایرانی مزین کنیم.

وی به ارائه یکی از محلات مشهد به عنوان الگو، ذیل شاخص‌های «شهر الگو و اسوه» اشاره کرد و گفت: یکی دو محله مشهد با شاخص‌های مختلف شهر الگو کار خواهد شد و آن محلات را بر اساس شاخص‌های مرتبط برای سال 2017 ارائه می‌کنیم.

انتهای پیام//گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.