با توجه به تمهیدات اندیشیده شده از سوی دادستانی مشهد، استانداری خراسان رضوی و مسئولان شرکت پدیده به زودی خبرهای خوبی به سهامداران پدیده اعلام خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مدیر کل امور سیاسی و انتخاباتی استانداری خراسان رضوی افزود: در روزهای اخیر با مذاکرات انجام شده بیشتر مشکلات شرکت پدیده با دستگاه های دولتی برای دریافت مجوزهای لازم حل شده است و تنها موارد اختلافی با جهاد کشاورزی باقی مانده است که آن هم به زودی حل خواهد شد.

محولاتی اظهار داشت: پس از حل این مشکلات مسئولان پدیده می توانند در صورت تمایل به ادامه پروژه و یا فروش آن براساس قانون بپردازند.

وی افزود: پس از برطرف شدن موانع لازم در مورد فعالیت شرکت پدیده، این شرکت می تواند سهام خود را از طریق بورس در اختیار متقاضیان قرار دهد.

قاضی صادقی، دادستان مشهد نیز  در خصوص شرکت پدیده و سرگردانی سهامداران این شرکت اعلام کرد: تا کنون فعالیت های خوبی در خصوص پرونده تخلفات شرکت پدیده صورت گرفته است و به زودی نتایج آن به مردم اعلام خواهد شد.

گفتنی است: طی روزهای اخیر محسن پهلوان مدیر عامل شرکت پدیده در نشستی غیر رسمی اظهار کرده بود: کسانی که مایل به خروج از سرمایه گذاری پدیده هستند، می تواننددر ازای مال خود مغازه یا آپارتمان دریافت کنند و به کسانی هم که مایل به فروش سهام هستند، کمک می کنیم تا سهام خود را به خریداران متقاضی واگذار کنند و سرمایه خود را دریافت کنند.

         برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.