كرمانشاه؛

تلاش مستکبران عالم برای حفظ اسقلال رژیم صهیونیستی

مستکبران عالم دست به هر کاری می زنند تا امنیت و استقلال رژیم صهیونیستی حفظ شود

به گزارش خبرنگار گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: مستکبران عالم دست به هر کاری می زنند تا امنیت و استقلال رژیم صهیونیستی حفظ شود و به همین دلیل آتش جنگ در خاورمیانه را شعله ور ساخته اند تا موضوع حیات نامشروع صهیونیست ها به فراموشی سپرده شود.

امام جمعه کرمانشاه گفت: استکبار خواهان فراموشی حیات نامشروع صهیونیست است
 مصطفی علما گفت:اینکه استکبار چند سالی است در خاورمیانه و بخصوص کشورهای عراق، سوریه، فلسطین و لبنان آتش جنگ و درگیری را برافروخته، تنها به خاطر امنیت و آسایش رژیم غاصب صهیونیستی است. 

وی اضافه کرد: امروز کشورهای مسلمان منطقه دارند تاوان امنیتی که استکبار در حال ایجاد برای رژیم صهیونیستی است را پس می دهند.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: حضرت امام (ره) از همان ابتدای شکل گیری انقلاب نسبت به خطر رژیم صهیونیستی هشدار داده بودند و همواره با آن ها مخالفت می کردند.

وی در ادامه به موضوع اقتصاد مقاومتی نیز اشاره کرد و گفت: تنها با اجرای کامل اقتصاد مقاومتی است که می توانیم وابستگی خود را به نفت کم کرده و در سال های آینده نیز روی پای خودمان بایستیم.

آیت الله علما همچنین با قدردانی از دست اندرکاران ستاد اربعین گفت: اجتماع عظیم مسلمانان درس های زیادی برای دشمنان اسلام به همراه داشت و از امروز برای سال آینده باید برنامه ریزی کرد.

وی در پایان یاد و خاطره آیت الله دستغیب سومین شهید محراب را گرامی داشت و از وی به عنوان استاد اخلاق یاد کرد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.