محسن قهرمانی داور مشهدی فوتبال آخرین قضاوت خود را در تبریز انجام می‌دهد و از دنیای داوری خداحافظی خواهد کرد.

آخرین سوت محسن قهرمانی در تبریز
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن قهرمانی از داوری فوتبال خداحافظی می‌کند.

محسن قهرمانی، داور مشهدی که روزگاری گزینه اول فدراسیون و کمیته داوران برای قضاوت بازی‌های حساس فوتبال لیگ برتر و دسته اول کشور بود، همواره حرف و حدیث‌های فراوانی پیرامون قضاوت‌های وی در لیگ برتر فوتبال و پلی‌آف‌های دسته یک به گوش می‌رسد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که بعد از قضاوت دیدار تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران از داوری فوتبال خداحافظی می‌کند.

محسن قهرمانی همان داور جنجالی است که بعد از قضاوت دیدار پرسپولیس- سپاهان در سال 92 و با شکایت علی دایی سرمربی وقت پرسپولیس توسط فدراسیون، از قضاوت کنار گذاشته بود و بعد از گذشت 8 ماه و روی کار آمدن مجدد مسعود عنایت و حمایت‌های وی از او، به قضاوت بازگشت اما چندان مورد استقبال فدراسیونی‌ها قرار نگرفت و آنها فقط در 3 دیدار از 13 هفته لیگ برتر به این داور جنجالی اعتماد کردند و موجب دلخوری و ناراحتی وی شده بودند.

سپردن قضاوت دیدار تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران به قهرمانی بهترین زمان برای خداحافظی از سوی وی تشخیص داده شد و زمزمه‌هایی مبنی بر اعلام کناره‌گیری از داوری از زبان قهرمانی در سطح جامعه شنیده شده است.

در این باره علی خسروی کارشناسی داوری گفت: خبر خداحافظی قهرمانی از داوری صحت دارد و در صحبت با وی متوجه شدم دلیل خداحافظی‌اش از داوری دلخوری از مسئولان فوتبال و حمایت نکردن از وی است.

خسروی در ادامه افزود: اینکه به چه گناهی وی و خانواده‌اش را تحت فشار قرار دادیم در حالیکه اتهام او ثابت نشده است بزرگترین گناه است و آرزوی موفقیت دارم برای این داور زحمت کش و سالم فوتبال و امیدوارم وی از اتهام زنندگان خود بگذرد و آنها را ببخشد.

خسروی در پایان با یک خط شعر از خداحافظی قهرمانی حمایت کرد.

گر مرد رهی میان خون باید رفت         از پا فتاده سرنگون باید رفت

انتهای پیام/

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار