پیشکسوت داوری فوتبال، ریاست حسن کامرانی فر در دپارتمان داوری را بسیار مثبت ارزیابی کرد.

محسن قهرمانی در گفتگو با خبرنگار  حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در مورد انتخاب حسن کامرانی فر به عنوان رئیس دپارتمان داوری فوتبال گفت: از انتخاب کامرانی فر بسیار خوشحال هستم،نه به خاطر اینکه همشهری و دوست صمیمی من است بلکه واقعیت این است که وی سابقه حضور در دو دوره جام جهانی را دارد و متعلق به همه ی ایران است و همه به او افتخار می کنیم.

وی افزود: او یک نیروی جوان، پر انرژی و با کوله باری از تجربه است و من شک ندارم اگر برنامه هایش در فوتبال کشور عملیاتی شود ما شاهد روزهای خوبی در داوری فوتبال ایران خواهیم بود.

کارشناس داوری در مورد دوره مدیریت مسعود عنایت نیز اظهار کرد:وی پیش از این به مدت چهار سال رئیس کمیته داوران بود و دو سال هم در دپارتمان داوری حضور داشت و به نظر من پرونده خوب و درخشانی از خود به جا گذاشت، اما با توجه به اختلافاتی که میان کمیته داوران و دپارتمان داوری وجود داشت چه بهتر که این تغییرات اتفاق افتاد و فکر می کنم با آمدن کامرانی فر بین کمیته و دپارتمان تعامل مثبتی به وجود خواهد آمد و این تعامل می تواند به بهبود وضعیت داوری به ویژه از لحاظ روحی و روانی کمک کند.

وی سپس درباره ابلاغیه جدید فدراسیون فوتبال که داوران را از هرگونه اظهار نظر در ارتباط با فوتبال منع کرده است گفت: خوشبختانه این ابلاغیه شامل حال من نمی شود چون در حال حاضر روزه سکوت گرفته ام! اتفاقا از نظر من بخشنامه مفیدی خواهد بود زیرا دیگر حرف های حاشیه ای به خبرگزاری ها و نشریات وارد نمی شود.

وی ادامه داد: کسانی از این ابلاغیه ناراحت می شوند که در رسانه ها مدام در حال مصاحبه و حاشیه سازی هستند وگرنه به حال من که روزه سکوت گرفته ام و به این زودی ها سکوتم را نمی شکنم فرقی نمی کند.

قهرمانی در پایان با اشاره به قضاوت تیم داوری ایران در رقابت های فوتبال المپیک ریو 2016 افزود: تیم داوری ایران شامل علیرضا فغانی،رضا سخندان و محمدرضا منصوری با قضاوت های خوب در داوری دنیا آقایی می کند و قضاوت ایشان در این سطح شایسته تقدیر است، من به آینده داوری امیدوارم و فکر می کنم باید حداقل دو تا سه سال به حسن کامرانی فر و مسئولان جدید دپارتمان داوری فرصت بدهیم تا نتیجه تلاش های آنان را در داوری فوتبال مان حس کنیم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.