وبسایت بازفید در گزارشی نوشت: نامزد جمهوری خواه انتخابات آتی آمریکا از سفر خود به اراضی اشغالی خبر داد؛ اما این مسئله تاکنون از جانب مقامات صهیونیست تأیید نشده است.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ وبسایت "بازفید" در گزارشی نوشت: "دونالد ترامپ،" نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا روز گذشته اعلام کرد تا پایان ماه جاری میلادی (20 روز آینده) به اراضی اشغالی فلسطین سفر می کند. این درحالیست که هیچ قرار ملاقاتی از جانب نخست وزیر رژیم صهیونیستی، رئیس این رژیم یا دیگر گروه های صهیونیستِ حامی جمهوری خواهان با وی ثبت نشده است.

به نوشته این وبسایت، بیانیه ترامپ در خصوص سفرش به تل آویو در حساب توییتر وی منتشر شده است. ترامپ همچنین اعلام کرد از کشور "اردن" بازدید نخواهد کرد. این درحالیست که خبرگزاری آسوشیتد پرس روز گذشته گزارش داد ترامپ قصد دارد به کشور مسلمان نشین اردن نیز سفر کند.

خبرگزاری "بازفید" با تعدادی از مقامات سفارت آمریکا در تل آویو صحبت کرد؛ اما آنها نیز اعلام کردند تاکنون تاریخ دقیق سفر دونالد ترامپ از جانب مقامات صهیونیست تأیید نشده است. 

یکی از دستیاران "بنیامین نتانیاهو،" نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفتگو با این خبرگزاری اعلام کرد: صحبت هایی در خصوص دیدار احتمالی "دونالد ترامپ" با مقامات صهیونیست صورت گرفت؛ اما تصمیمی جدی درخصوص این ملاقات اتخاذ نشده است. "مت بروکس،" مدیر اجرایی "ائتلاف یهودیان جمهوریخواه" در این خصوص گفت: "هیچکس اطلاعاتی درخصوص این دیدار به ما نداده است." در همین راستا، تعدادی از گروه های دیگر نیز اعلام کردند هماهنگی هایی در خصوص دیدار ترامپ با آنها صورت نگرفته است.

بیانیه ترامپ در خصوص سفر به تل آویو، یک روز پس از اظهارات ضد اسلامی وی مطرح شد. ترامپ به تازگی از دولت آمریکا خواسته است اجازه ندهد هیچ مسلمانی – فارغ از اینکه از کجا می آید – وارد خاک این کشور شود. "اتحادیه ضد افترا" – یک سازمان حمایت از حقوق بشر در آمریکا – و "کنگره یهودیان آمریکا" اظهارات سخیف وی را محکوم کردند.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار