آخرین مناظره نامزدهای جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا امروز برگزار می شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه سی ان ان، آخرین مناظره انتخاباتی نامزدهای جمهوریخواه ریاست جمهوری آمریکا در سال جاری میلادی امروز (سه شنبه) در لاس وگاس در حالی برگزار می شود که نظرسنجی ها از پیشتازی دونالد ترامپ حکایت دارد.

در تازه ترین نظرسنجی فاکس نیوز ساندی ، تد کروز سناتور جمهوریخواه ایالت تگزاس در آیووا از دونالد ترامپ پیشی گرفته و با 28 درصد محبوبیت در میان رای دهندگان در رتبه نخست قرار دارد. در این نظرسنجی ، محبوبیت ترامپ 26 درصد ، مارکو روبیو 13 درصد ، بن کارسون 10 درصد و جب بوش 5 درصد اعلام شده است.

بر اساس این گزارش در ادامه رجزخوانی های نامزدهای جمهوریخواه و پس از افشای نواری صوتی که در آن توان داوری ترامپ درباره مسائل روز آمریکا زیر سوال رفته است ، وی واکنش نشان داده و مدعی شده با توجه به اداره کردن شرکتی چند میلیارد دلاری از بهترین توان داوری برخوردار است. ترامپ پیشتر هم مدعی شده بود از همه نامزدهای دیگر باهوش تر است.

وی که اخیرا با پیشنهاد طرح ممنوع شدن ورود مسلمانان به خاک آمریکا در سطح بین المللی جنجال به پا کرد و در صدر اخبار رسانه ها قرار گرفت در تازه ترین پیام توئیتری خود به تد کروز تاخته و نوشته است: « نا امید شدم وقتی فهمیدم تد کروز پشت سرم حرف زده و وقتی دستش رو شده ، آن را تکذیب کرده. خوب ، به دنیای شگفت انگیز سیاست خوش آمدید!»

اما بن کارسون ، دیگر نامزد جمهوریخواه که پیشتر نزدیکترین رقیب ترامپ بود حالا محبوبیتش در نظرسنجی ها رو به کاهش دارد. وی در تازه ترین موضع گیری گفته است نتایج نظرسنجی ها تعیین کننده نیست. « وقتی محبوبیتم در نظرسنجی ها بالا بود ذوق زده نشدم حالا هم که رو به کاهش گذاشته است نگران نیستم.»


انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار