30 درصد رای دهندگان جمهوریخواه از بمباران هوایی سرزمین 'اغربه'، در انیمیشن والت دیزنی، حمایت کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گاردین، تازه ترین نظرسنجی های بعمل آمده نشان می دهد رای دهندگان جمهوریخواه دارای سطحی از جنون اقدامات نظامی در سیاست خارجی آمریکا هستند، تا آنجا که خواهان بمباران کشور خیالی عربی 'اغربه' Agrabah درانیمیشن 'علاء الدین' شدند.

گاردین نوشت: نتایج نظرسنجی موسسه 'نظرسنجی سیاست عمومی' موسوم به PPP که روز گذشته ( جمعه ) انتشار یافت نشان می دهد که 30 درصد رای دهندگان جمهوریخواه از بمباران هوایی سرزمین 'اغربه'، «سرزمین خیالی علاء الدین» در انیمیشن والت دیزنی، حمایت کردند.

این نظرسنجی که هفته گذشته و از میان 532 رای دهنده جمهوریخواه انجام شد؛ در آن پرسش هایی از حمایت سیاست های خارجی آمریکا، همچون حمایت از ممنوعیت ورود مسلمانان به آمریکا، توقیف ژاپنی ها در جریان جنگ جهانی دوم و بمباران شهر خیالی اغربه در انیمیشن علاءالدین از شرکت والت دیزنی، مطرح شده بود.

نتایج این نظرسنجی حاکی است 30 درصد رای دهندگان جمهوریخواه از بمباران این سرزمین خیالی حمایت کرده و 13 درصد با آن مخالفت و 57 درصد نیز اطمینان چندانی دراین زمینه نداشتند.

گاردین گزارش داد: این درحالی است که رای دهندگان دمکرات نیز با داشتن ضعف دانش جغرافیایی، در واقعی پنداشتن سرزمین خیالی اغربه، با این وجود از میزان اندکی از جنون جنگ طلبی برخوردار بوده و تنها 19 درصد در این نظرسنجی از بمباران این سرزمین خیالی حمایت کرده و 36 درصد نیز با آن مخالفت کردند.

بنابر این گزارش، ' جیم ویلیامز' Jim Williams سخنگوی موسسه نظرسنجی PPP درارتباط با نتایج این نظرسنجی گفت که به این ایده می رسیم که تا چه اندازه افراد (عموم) در حمایت از بمباران یک مکان مجعول در (منطقه) خاورمیانه واکنش تهاجمی از خود بروز می دهند.

گاردین در ادامه گزارش داد که نتایج PPP نشان می دهد از هر چهار نفری که در این نظرسنجی شرکت کرده بودند، سه نفر مخالف غیر قانونی شدن اسلام در آمریکا هستند.

همچنین بر اساس این گزارش از هر چهار نفری که در این نظرسنجی شرکت کرده بودند، یک نفر از سیاست آمریکا در بازداشت ژاپنی ها در جریان جنگ جهانی دوم حمایت کردند.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار