مربی تیم ملی تکواندو گفت: تیم ملی ایران جزو معدود تیم هایی بود که در فینال گرندپری مکزیک نتایج رضایت بخشی را کسب کرد.

مهدی بی باک مربی تیم ملی تکواندو در گفتگو با  خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  اعلام کرد: کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز توسط تکواندوکاران تیم ملی کشورمان در فینال گرند پری مکزیک ،آن هم با سطح بالای این رقابت ها رضایتبخش بود و در واقع تیم ایران جزو معدود تیم های حاضر در این رقابت ها بود که نتایج خوبی کسب کرد.
وی افزود:با کسب طلای سجاد مردانی در روز آخر رقابت ها ،تیم ایران ثابت کرد که پتانسیل خوبی دارد و اگر یکی از تکواندوکاران طلا را از دست بدهد،دیگری جبران می کند. خداروشکر که با طلای مردانی که نخستین طلای فینال گرندپری بود،برای کسب طلا ی المپیک در وزن 80+ امیدوارمان کرد.
بی باک در مورد رقابت های جام جهانی که از فردا 17 آذر آغاز می شود گفت: تیم جوان و قدرتمندی را راهی این رقابت ها کردیم و با توجه به اینکه ترکیبی متفاوت و آماده تر نسبت به همیشه داریم،امیدوارم تا بازهم بتوانیم بر سکوی قهرمانی جام جهانی برویم.
گفتنی است: تیم ملی تکواندوی کشورمان در مسابقات فینال گرندپری مکزیک که در روزهای 14 و 15 آذر در مکزیک برگزار شد، موفق به کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز شد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار