سرمربی تیم ملی تکواندو کشورمان پس از کسب یک مدال نقره و برنز درروز نخست مسابقات فینال گرندپری مکزیک گفت: هنوز کار ما تمام نشده است. ملاک ما حضور قدرتمندانه در المپیک است و برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنیم.

بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندو در پایان روز اول مسابقات فینال گرندپری در گفتگو با  خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اعلام کرد: در روز اول این مسابقات موفق به کسب یک نشان نقره و یک نشان برنز شدیم. اما هنوز کار ما تمام نشده است و در روز دوم دو نماینده ما مبارزات حساسی را در پیش دارند و امیدوارم که در پایان این رقابت ها موفق به کسب سهمیه کامل مسابقات المپیک شویم. در کل ملاک ما حضور قدرتمندانه در المپیک است و برای رسیدن به این هدف تلاش می‌کنیم و از مردم نیز تقاضای دعای خیر داریم.
وی افزود: مسعود حجی‌زواره به رغم سرما‌خوردگی که دچار آن شده بود در این مسابقات خوب مبارزه کرد شاید اگر سرما نخورده بو، دو فینالیست در روز نخست داشتیم. وی عملکرد خوبی داشت ، به‌خصوص در دیداری که منجر به کسب نشان برنز شد، به معنای واقعی کلمه جنگید اما در نهایت مدال برنز را از آن خود کرد.
وی در خصوص مبارزات عاشورزاده گفت: فرزان عاشورزاده هم تا 7 ثانیه به پایان مسابقه از رقیب خود جلو بود اما یک لحظه غفلت کرد و سه امتیاز را از دست داد و در زمان باقی‌مانده نیز توانست یک امتیاز از فاصله دو امتیازی را جبران کند و در نهایت به نشان نقره اکتفا کرد.
گفتنی است: دومین روز از مسابقات فينال گرندپري مكزيك 2015، از عصر امروز (یکشنبه) با مبارزات تكواندوكاران 4 وزن آغاز مي شود که بهنام اسبقی در وزن 68- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم نمايندگان كشورمان هستند، که روی شیاپ چانگ می روند.
 *برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.