تکواندوکاران برای حضور در دو پیکار مهم عازم مکزیک می شوند

تکواندوکاران ايران در قالب دو تيم بامداد سه شنبه دهم آذر راهي مرحله نهايي مسابقات جايزه بزرگ و جام جهاني در مکزيک مي شوند.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،آخرين جلسه تمريني تکواندوکاران پيش از اعزام مسابقات فاينال گرندپري (جايزه بزرگ و انتخابي المپيک) و جام جهاني مکزيک بود که عصر ديروز در مرکز جهاني تهران با حضور 10 ورزشکار برگزار شد که در آن اعضاي تيم ملي به انجام تمرينات سبک پرداختند. تکواندوکاران امروز استراحت مي کنند، بامداد فردا راهي مکزيک مي شوند.
فرزان عاشورزاده در وزن 58- کيلوگرم، ‌بهنام اسبقي در وزن 68- کيلوگرم، ‌مسعود حجي زواره در وزن 80- کيلوگرم و سجاد مرداني در وزن 80+ کيلوگرم نفرات اعزامي ايران به مسابقات جايزه بزرگ هستند که با قرار گرفتن بين هشت تکواندوکار برتر رنکينگ المپيکي به مکزيک دعوت شده اند.
براي مرحله نهايي مسابقات جايزه بزرگ، عاشورزاده رده اول،‌ اسبقي رده هفتم، حجي زواره رده پنجم و مرداني رده ششم رنکينگ المپيکي را در اختيار دارند.
یادآور می شود: فدراسيون جهاني، نام مهدي خدابخشي در وزن 80- کيلوگرم با رنک اول را که پيش از اين سهميه المپيک ريو را همراه با عاشورزاده قطعي کرده بود، به علت آسيب ديدگي حذف کرد.
رقابت هاي فاينال گرندپري 14 و 15 آذر در مکزيکوسيتي برگزار مي شوند و پس از يک روز استراحت پيکارهاي جام جهاني 2015 با دعوت برترين کشورهاي جهان به ميزباني مکزيکي ها برگزار خواهد شد که تيم ملي ايران به عنوان قهرمان جهان در اين مسابقات حضور دارد.
اين مسابقات به صورت تيمي و وزني برگزار مي شود.
براي مسابقات جام جهاني تيم ايران، محمد کاظمي، آرمين هادي پور، ابوالفضل يعقوبي، فرزاد ذوالقدري، سعيد رجبي، ‌اميد عميدي و مسعود حجي زواره را در ترکيب خود دارد که در اين بين حجي زواره از تيم گرندپري به ترکيب تيم جام جهاني اضافه مي شود و رجبي به عنوان ذخيره همراه با تيم اعزام خواهد شد.
بيژن مقانلو به عنوان سرمربي، مهدي بي باک مربي، مهرداد يوسفي به عنوان مربي بدنساز و غلامحسن ذوالقدري به عنوان سرپرست تيم ملي تکواندو را در اين دو رقابت حساس همراهي خواهند کرد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار