فرزان عاشورزاده در اولین روز از مرحله نهایی رقابت های گرندپری که در مکزیک برگزار شد موفق به کسب مدال نقره شد.

فرزان عاشورزاده تکواندوکار وزن منفی 58 كيلوگرم كشورمان به خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  گفت: خودم را برای کسب مدال طلا آماده کرده بودم و میدانستم که مردم هم از من همین توقع را دارند،برای همین با تمام وجود مبارزه کردم اما موفق نشدم و وقتی در جايگاه دوم ایستادم،ناخودآگاه گریه ام گرفت و حس کردم که شرمنده مردم کشورم شدم.

وی که در سال گذشته در همین مسابقات توانست مدال طلا را کسب کند افزود: با تمریناتی که کرده بودم مطمئن بودم که طلای سال گذشته ام را تکرار می کنم ،همانطور هم که در مبارزات مراحل اول تا فینال موفق شدم تا همه حریفانم را با اختلاف مغلوب کنم، حتی در مرحله فینال مقابل حریف کره ای خوب ظاهر شدم و او در 7 ثانیه آخر بازی از من امتیاز گرفت ودیگر نتوانستم جبران کنم 

وی تاکید کرد: تمام تلاشم را می کنم تا در المپیک جبران کنم و این توانایی را در خود می بینم، زیرا موفق شدم تا نماینده آرژانتین را شکست دهم ، کسی که انگیزه خوبی برای مغلوب کردن من داشت و با تمام وجود جنگید، زیرا در صورت پیروزی اش مقابل من سهمیه المپیکش را قطعی کرده بود. همچنین توانستم مقتدرانه در مبارزه دوم نیز پیروز شوم .

از مردم می خواهم که مرا بخاطر مدال نقره ببخشند، می دانم آنان از من توقع طلا داشتند اما خدا شاهد است تمام تلاشم را کردم اما در بازی آخر حریفم فرصت طلبی کرد و نگذاشت همانند سال گذشته مغلوبش کنم، امیدوارم تا در المپیک جبران کنم و دل مردم کشورم را شاد کنم.

گفتنی است: اهدای مدال‌های وزن 58- کیلوگرم مسابقات جایزه بزرگ مکزیک توسط کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک انجام شد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۴ ۱۵ آذر ۱۳۹۴
باید شرمنده باشی.. پول بیت المال رو تو این شرایط اقتصادی بد مملکت هدر دادی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۱۵ آذر ۱۳۹۴
پسرخوب اولا قبل از این مسابقات ایشون سهمیه المپیک کسب کرده دوما مدال نقره گرفته نرفته توریست بازی شمابهتر نگران حیف شدنهای بیت المال توجاهای دیگه باشید