سرمربی تیم ملی تکواندو پس از کسب سه سهمیه المپیک ریو گفت: برای موفقیت در المپیک باید از همین امروز برنامه ریزی دقیق کنیم.

بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی تکواندو در گفتگو با  خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  اعلام کرد: با توجه به بالابودن سطح آمادگی تکواندوکاران و رقابت ها استرس بسیاری حاکم بود و اکثر مسابقات یا به راند طلایی می کشید و یا با اختلاف یک امتیاز به پایان می رسید و این موضوع شرایط را برای همه سخت کرده بود.
وی افزود:به هر حال با شرایط فرزان عاشورزاده، مهدی خدابخشی، مسعود حجی زواره و سجاد مردانی با حضور در بین نفرات اول تا ششم اوزان خود موفق به کسب سهمیه شدند که البته از آنجاییکه هر کشور مجاز به استفاده از یک سهمیه در هر وزن بود که در وزن سوم، ایران دو نماینده داشت (خدابخشی و حجی زواره) و مهدی خدابخشی با رنکینگ نخست سهمیه بازیهای ریو را بدست آورد. در حال حاضر باید برای موفقیت در المپیک روی این سه وزن برنامه ریزی کنیم .
وی در خصوص جام جهانی گفت،، تیم جوانی را متشکل از آرمين هادي پور، محمد كاظمي، ابوالفضل يعقوبي، فرزاد ذوالقدري، سعيد رجبي و اميد عميدي را راهی رقابتهای جام جهانی که طي روزهاي 17 و 18 آذرماه در مكزيكوسيتي برگزار مي شود، کردیم به امید خدا در این رقابتها هم نتیجه مطلوب را حاصل می کنیم.
گفتنی است : پرونده تیم ملی تکواندوی کشورمان در مسابقات فینال گرندپری مکزیک که در روزهای 14 و 15 آذر در مکزیک برگزار شده بود، با کسب یک مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز بسته شد.
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار