لغو سفر معاون صدراعظم اتریش به فلسطین اشغالی

رینهولد میترلینر، معاون صدراعظم اتریش سفر رسمی خود را به فلسطین اشغالی لغو کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری بحرین، رینهولد میترلینر، معاون صدراعظم اتریش که قرار بود به منظور مذاکره با مسئولان صهیونیست روز شنبه عازم فلسطین اشغالی شود، سفر خود را لغو کرد. 

رسانه های اتریش با تایید این خبر افزودند سفر رینهولد میترلینر معاون صدراعظم و وزیر علوم اتریش به فلسطین اشغالی به این دلیل لغو شده که وی قرار بود در مذاکرات خود با همتای صهیونیستی در قدس توافقنامه همکاری علمی بین طرفین امضا کند اما از آنجا که اتریش قدس را شهری اشغال شده می داند بنابراین برگزاری دیدارها و مذاکرات سیاسی در این شهر را قابل قبول نمی داند و البته این موضع اتحادیه اروپا نیز است.

تصمیم به لغو سفر معاون صدراعظم اتریش به فلسطین اشغالی در پی اصرار وزیر علوم رژیم صهیونیستی به برگزاری دیدارهایش با رینهولد میترلینر در شهر قدس اتخاذ شد. 

رسانه های اتریش اعلام کرده اند مخالفت رینهولد میترلینر با برگزاری دیدارش با وزیر علوم صهیونیستی در شهر اشغالی قدس رویکردی طولانی مدت است که سیاستمداران اتریشی و اروپایی در خصوص شهر قدس، دنبال می کنند زیرا از نظر جامعه بین المللی و قوانین بین المللی قدس شهری اشغال شده است.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۴ ۱۵ آذر ۱۳۹۴
درود بر اتریشی ها
آخرین اخبار