رژیم صهیونیستی بزرگترین رزمایش هوایی دریایی خود را در سال جاری انجام داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العالم، رژیم صهیونیستی اخیرا در مناطق مختلف فلسطین اقدام به برگزاری رزمایش های بزرگ نظامی کرده است. این اقدام رژیم صهیونیستی حاکی از ورود اشغالگران به جنگی تمام عیار در منطقه است. قابل ذکر است که نظامیان اشغالگر در این رزمایش از جنگنده ها و یگان موشکی خود استفاده کرده اند.


براساس این گزارش، این بزرگترین رزمایش نیروی هوایی صهیونیست ها در سال جاری است. رزمایش بزرگی که در بخش های زیادی در مناطق مختلف کشور انجام شد. در این رزمایش همه یگان های هوایی، همه گروه ها با تمام تشکیلات نظامی خود در این رزمایش شرکت کردند. 

خبرنگار صهیونیستی گفت: سناریوی این رزمایش به این قرار است: جنگی تمام عیار در شمال. حزب الله، سوریه، تهدیدات موشک های زمین به هوا و تهدید موشک های ضد هواپیماهای جنگی و اصابت موشک های اسرائیلی به پایگاه های هوایی اسرائیل.

سرهنگ اودی زایفرت، فرمانده پایگاه هوایی تل نوف در این باره گفت: این یک رزمایش بسیار مهم برای نیروی هوایی اسرائیل به شمار می رود و برای موفقیت های آینده آن تاثیر گذار است و ما هم اکنون در حال اجرای آن را با قدرت تمام هستیم.

گزارشگر تلویزیون صهیونیستی افزود: جنگنده های نمونه دو هزار و پانزده که حملات عملیات موسوم به جرف الصامد صخره سخت در تابستان گذشته در غزه را به خوبی انجام دادند تقریبا همین عملیات را در شمال فلسطین اجرا خواهند کرد.

این جنگنده ها هزاران حمله طی چند ساعت در هر روز از این رزمایش انجام دادند. آنها هزاران بمب را بر سر هزاران هدف فرضی در سوریه و لبنان رها کردند.

گزارشگر صهیونیستی در ادامه گفت: کاملا آشکار است که رزمایشی که جنگنده های اسرائیل انجام دادند در خاورمیانه علیه داعش صورت نخواهد داد.

وی با اشاره به سقوط هواپیمای سوخو بیست و چهار روسیه به وسیله جنگنده های اف شانزده ترکیه گفت: جنگنده های اسرائیلی از سیستم دفاعی اس چهار صد روسیه و همچنین قطع روابط نظامی پوتین با ترک ها به شدت نگران است. این در حالی است که نیروی دریایی اسرائیل نیز برای هرگونه نبردی در شمال فلسطین آماده است و در همین راستا آزمایش موفقیت آمیزی را انجام داد و موشک باراک هشت را شلیک کرد. موشک پیشرفته باراک هشت یک هواپیمای مهاجم فرضی را هدف قرار داد و آن را با موفقیت منهدم کرد.

وی گفت: وقتی این موشک وارد عملیات شود می تواند قدرت نیروی دریایی را افزایش دهد و جلوی حملات حزب الله را بگیرد و همچنین امنیت چاه های گاز را حفظ نماید.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار