رییس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از ارائه خدمات رایگان بهداشتی و درمانی به 6 هزار و 500 مراجعه‌کننده در بیمارستان صحرایی باباکلان گچساران خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سید هوشنگ رحیمیان ، با اشاره به برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در هفته بسیج اظهار کرد: همزمان با آغاز هفته بسیج برنامه‌های ویژه بسیج جامعه پزشکی در استان اجرا شد.

رییس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با بیان اینکه در هفته بسیج بیمارستان صحرایی باباکلان را راه‌اندازی کردیم، گفت: بسیج جامعه پزشکی بر اساس رسالت ذاتی خود و با همکاری دیگر نهادها و ارگان‌ها اقدام به راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در مناطق محروم استان می‌کند.

رحیمیان با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با همکاری نهادها و ارگان‌هایی از جمله تامین اجتماعی، کمیته امداد، مرکز بهداشت، علوم پزشکی استان، هلال‌احمر و دیگر دستگاه‌های مربوطه اقدام به خدمات‌رسانی بهداشتی و درمانی به مردم مناطق محروم می‌کند، گفت: خوشبختانه تاکنون خدمات خوبی به مردم استان در بخش بهداشت و درمان ارائه شده است.

این مسوول ادامه داد: در هفته بسیج اعزام بیش از 20 تیم بهداشتی و درمانی به مناطق روستایی و عشایری استان، اعزام سه تیم فوق تخصصی به آب‌شیرین گچساران و خلیفه دهدشت و استقرار بیمارستان صحرایی را در بابا کلان گچساران داشتیم.

رییس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به استقرار بیمارستان صحرایی در باباکلان گچساران تصریح کرد: قریب به 100 نفر و بیش از 15 متخصص در 9 تخصص مختلف و ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به بیش از 6  هزار و 500 نفر و توزیع 300 بسته پزشکی، بهداشتی و غذایی و استقرار ایستگاه‌های سلامت ارائه شد.

رحیمیان در ادامه از اعزام کاروان جهادی به مناطق محروم شهرستان دنا در هفته بسیج خبر داد و گفت: کاروان جهادی سلامت با حضور کارشناسان و پزشکان جهت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و آموزشی به مازه کز شهرستان دنا اعزام شدند.

انتهای پیام /ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.