فرماندار قوچان از آمادگی 50 موکب در این شهرستان برای خدمت رسانی به زائران پیاده امام هشتم در دهه پایانی صفر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، فرماندار قوچان در نشست خبری با خبرنگاران به پیاده روی زائران امام هشتم اشاره کرد و گفت: در شهرستان قوچان ۵۰ موکب تجهیز شده اند و در مسیر فاروج - چناران ۷۰ کیلومتر تحت پوشش قرار گرفته و در مسیر نیشابور بخش چکنه تا سه راهی سبزوار که حوزه استحفاظی قوچان است، ۱۵ کیلومتر تحت پوشش قرار دارد.

قامتی پوشش مسیر درگز را نیز ۱۵۵ کیلومتر اعلام کرد و بر بهداشت، امنیت و کنترل ترافیک منطقه تاکید کرد.

وی با اشاره به هفتم اسفند ماه و برگزاری همزمان دو انتخابات در دولت تدبیر و امید، گفت: تلاش می کنیم در چارچوب قانون و با حضور دستگاههای نظارتی و بازرسی به منظور حضور حداکثری مردم در انتخابات فضای شور و نشاط ایجاد کنیم.

فرماندار قوچان بر رعایت اصل قانون و حفاظت و صیانت از تک تک آرا تاکید کرد و افزود: کلیه فرمانداران در آزمونی که وزارت کشور برای اولین بار در حوزه رعایت قانون میان فرمانداران برگزار کرد میانگین بالای ۸۰درصد را کسب کردند.

قامتی تلاش رسانه های غربی برای خدشه وارد کردن به سلامت انتخابات را طبیعی دانست و گفت: ثبت نام کاندیداهای مجلس خبرگان رهبری از 26 آذر در مشهد و نمایندگان مجلس از 28 آذر در فرمانداری ها صورت می گیرد.

وی گفت: پیش بینی می کنیم در قوچان با حدود ۱۸۰هزار نفر جمعیت، بالغ به ۱۳۰هزار نفر در انتخابات مشارکت کنند.

فرماندار قوچان افزود: یازده کمیته انتخاباتی در سه حوزه فرعی فاروج , بخش تیتکانلو و بخش باجگیران و حوزه اصلی قوچان شکل گرفته است.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.