رئيس پليس راه استان زنجان با اشاره به پيش‌بيني هواشناسي مبني بر كاهش 12 درجه اي دما از رانندگان خواست تجهيزات زمستاني را به همراه داشته باشند

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سرهنگ علي اصغر شيرمحمدي به پيش‌بيني هواشناسي مبني بر كاهش 12 درجه اي دما اشاره کرد و از مسافران و رانندگان خواست تجهيزات زمستاني از جمله زنجير چرخ، به همراه داشته باشند.

رئيس پليس راه زنجان از رانندگان خواست قبل از سفر حتما يكبار بطور آزمايشي زنجير چرخ خودرو را بسته و ابزار آلات مورد نياز را همراه داشته باشند.

وي با اعلام اينكه، پليس از تردد خودروهاي فاقد زنجير چرخ جلوگيري مي کند، گفت: در هنگام سفر لوازم ايمني خودرو را كنترل کرده و از سالم بودن بخاري، لاستيك ها و ساير موارد فني آن مطمئن شويد.

شير محمدي با اعلام اينكه به همراه داشتن وسايل ايمني، نقشه محل و شماره تلفن هاي مراكز ضروري مي تواند راهگشا باشد، خاطر نشان كرد: به همراه داشتن وسايل گرمايي اعم از پتو و ... مقداري آب و آذوقه ضروري است.

رئيس پليس راه زنجان تاكيد كرد: همچنين با توجه به احتمال بارش و لغزندگي سطح خيابان ها و جاده ها ضروري است، رانندگان با سرعت مطمئنه حركت كرده و فاصله طولي را با خودروهاي جلويي حفظ كنند.



انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.